Mammahjertet Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Noen som vet hvor i Oslo jeg kan kjøpe det, og hvor mye det koster? Noen erfaringer og dele? Evt lekekjøkken av andre merker? Det er til en gutt så fint hvis det ikk er alt for rosa.... Hehe
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Vi har dette til gutten vår som er 13 mnd. Han stortrives og koker mye:) Betalte 599, men det var i Rogaland
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Her (Lillestrøm) selger de det på Obs. Det koster 499. Er en del rødt og hvitt, ikke noe rosa. Synes det er et fint kjøkken, tåler hard medfart. Dessuten er det ganske kompakt og tar ikke så stor plass. Min sønn liker det godt.
mamman&andrea Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Vi har kjøpt Food`n` fun leke kjøkken til jenta mi som blir to år i januar. Det kosta 400 kr tror jeg (på tilbud fra 600 kr) Gleder meg til jul og se når hun åpner det, for hun skal alltid være med meg på kjøkken og lage mat og vaske opp. Så tror det er midt i blinken
yasmina Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Brio har på tilbud til 249,tror jeg. Ikke samme merke, men kjøkkenet er neste helt litk. Ellers så har OBS fisher prices sitt kjøkken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå