Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Hei. idag fant jeg enderlig ut at jeg er gravid.. min prins er 21 mnd nå, og om jeg har regnet rett så er han ca 2 1/2 år når han blir storebror. Hvordan gikk det med dere? Jeg er i tilegg alene den førse tiden fordi gubben skal være i militæet til januar 2008.
mammmamia ** Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Jeg hadde en gutt på 2 år og 8 mnd da jeg fikk nr 2 :-) Nå er lillesøster snart 6 mnd gammel og det går over all forventning..! Men nå har vi også vært uvanlig heldige, lillemor har sovet HELE natten (ja, hele natten) fra fødselen av, aldri vært plaget med noen ting, aldri skreket, bare er fornøyd og blid hele dagen lang... Og lillegutt er en fantastisk storebror som bare er snill og god, dog har det kommet en liten trassperiode nå, som vi heldigvis har masse overskudd til å takle takket være en drømmebaby :-) Regner med at jeg hører til sjeldenhetene, men vi har altså vært ufattelig heldige og priviligerte :-)
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Jeg hadde 2 barn da nr 3 kom, og mellomste var da 2 1/2 år, det gikk kjempe bra, i begynnelsen ville 2 åringen holde og kose med minsta hele tiden, og helst sitte på fanget mens jeg ammet. Men etter at hun hadde fått lov til dette noen få dager, så ble det kjedeligt og hun fant på andre ting i stede for og bare være med babyen, minsta er nå 4 mnd, og det går fortsatt kjempe bra.) Vi har også vært heldige med minste frøkna, hun har sovet fra 21.30 til kl 8-9 om morgenen, kjempe deiligt, da har man litt mer overskudd til di andre barna også.) Det værste er som regel di første 3 ukene synes jeg, tar liksom litt tid og forandre på rutiner og få alt til å falle på plass.) Lykke til, dette går nok bra.)
børdi Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 2 år og 4 mnd var eldste her da lillegutt kom til verden.. Det er ikke til å komme fra at det er sliiiiiiiiitsomt, Men regner med at din eldste sover på natta, så kommer nok til å gå fint det:-)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2006 Vi har vært kjempe heldige med sønnen min, han har sovet hele nettene siden han kom hjem fra sykehuset... så han er ikke noe problem slik sett, håper at det smitter av på hans lillesøster eller lillebror også da.. hihi
Nuffa Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Min eldste var 2 år og én uke da lillebror ble født. Litt slitsomt første tiden, men fikk god hjelp av bestemor. Min mann er mye borte (jobber 07-22 ca), så vi er mye alene. Nå er eldste 2 år og 8 mnd og yngste 8 mnd, og de leker fint. Ingen av de sover hele natten, men jeg får sove når jeg blir pensjonist...! he, he.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 Lillegutt her er 2 nå og jeg har termin når han er akkurat 2,5. Tror det vil bli veldig slitsomt i starten, men at de vil få mye glede av hverandre når de blir større.
Niva Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 Jeg har også 2.5 år mellom mine jenter. Det har gått veldig greit. Hun eldste er veldig snill mot lillisøstra si. Jeg har også vært en del alene med de siden mannen min jobber turnus. en selvfølgelig var det lit tøft de første ukene når vesla var oppe om natta og hun eldste stod opp 615. Men nå sover vesla veldig bra om natta, så det er gått seg til.
Da HarViTreUnger Skrevet 11. desember 2006 #9 Skrevet 11. desember 2006 Det er 20 mnd mellom mine to. Yngstemann er nå 10 mnd. Det går veldig fint og de er stort sett gode venner. Innimellom blir det litt puffing da lillebror bruker storesøster som klatrestativ - selvsagt er ikke de så populært. Ellers går det over all forventning. Kunne gjerne fått en til jeg med samme mellomrom )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå