Gå til innhold

klær på sykehuset...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til deg selv trenger du nok klær. Er bare sykehusskjorte vi får låne og de brukes som regel til nattskjorte. Vide busker og t-skjorter er kjekt syns jeg.

Til babyen har jeg med de klea jeg vil han skal fotograferes med til avisen og hjemreise klea. Ellers så kommer jeg til å bruke sykehuset sitt. Helt greie de syns jeg og nok klesvask har jeg læll:-)

Annonse

Er vi igang med baggen igjen nå......???

Ååååå jeg husker jo ikke hva jeg har stappa oppi, og dessuten har jeg drivi å tatt tøy av den baggen *tjuvlånt litt*.... så nå må jeg tømme den og pakke på nytt.

Vedder for at hadde jeg latt være å pakke den fordømra baggen så J***** tidlig så hadde jeg født nå!!!

Hvis jeg skal gå gravid flere ganger (noe som er forholdsvis utenkelig akkurat nå) så skal den baggen pakkes i det vi reiser!!!!

Nemlig........

*snu baggen på hode -romstere,romstere*

hehe, mindesemberbaby........ akkurat det har jeg gjort også---- så nå vet jeg at ting ikke stemmer nedi den bagen..... Yndlingstruser, shampo, balsam som plutselig gikk tom på badet, nesespray må kjøpes ny... den gooode jobbebuksa.... ja jeg må nok også helle bagen på hode og pakke på nytt!!! Lønner seg ikke å være tidlig ute, nei!! ARGGG

I bagen min har jeg bare pakket "normale" klær! Vanlige ola-bukser i normale str med kule belter, høye støvletter og vanlige topper.

Jeg forventer jo at jeg får tilbake kroppen min med en gang ungen er ute!! Regner med at allt vannet i kroppen, og bekkenløsningen er borte vekk innen 1.dusj.

.....NOT :)

jeg er så treig . har ikke pakka ennå jeg da. har helga på meg. regner med at det blir at jeg tar med ....... ja si du det. finner vel noe. håper de ikke har kvitta seg med di sykehusskjortene når de pussa opp barsel. beste plagget i verden.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...