Aguin Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 ... Regnet ut i går at jeg faktisk kan vente mensen hver dag som går. Og har vært litt småkvalm i to dager nå, Forrige gang jeg var gravid var jeg veldig kvalm i ca tre dager rundt IKM. så det lover jo godt. Det som ikke lover fullt så godt, er at datter'n min på 3,5 kastet opp i dag. Kanskje er det noe som går... Snakket også med Omnia i dag. Om man kan forvente vanlig månedlig rytme ved fryseforsøk i naturlig syklus. De sa at progesteronen gjerne kan lure oss litt, og utsette mensen. Så da får vi vente å se. Mulig jeg tar en test om et par dager... Tenk om vi hadde klart det ! Så bra det ville vært ! Dette er sannsynligvis siste forsøk også. ( Selv om vi har to egg igjen på frys.) Prøver å holde meg rolig da. Og gå noen turer istedet for å mugne hen på sofaen .
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 *Spennende* Skal krysse fingrene for at det IKKE er omgangssyke!!!
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Enig i at dette er "spennende" ) Omgangssyke og andre sykdommer vil vi ikke ha. Krysser fingrene for at dette går bra!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Krysser fingrene for at det er de rette grunnene som gjør deg kvalm jeg! Lykke til !!
miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Krysser fingrene for deg jeg og!! Det kan jo være at du er gravid:) Gleder meg til å høre om fortsettelsen! klem
Susanna :)) Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Ja, det lover veldig godt! Lykke til videre!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Jeg og går på Omnia.... Er det slik at man tar blodprøve der for å sjekke om forsøkene har vært vellykket? Håper du har klart å feste fast spiren nå :-) Klæm
Høst72 Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 Jeg krysser fingrene og håper på positiv test snart!
Aguin Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 7. desember 2006 Hei Colargol. De tar en blodprøve ja. Kan jo sikkert teste før det også da, men hadde i utgangspunktet tenkt å vente. Lykke til du også.
Aguin Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 7. desember 2006 Hjemme fra jobb i dag med datter som kastet opp mange ganger i går og i natt. Stakkars liten. Nå ligger hun som et slakt foran TV'n i stua. Tror nok kanskje det er omgangssyke med meg også, men det kan jo være at det er noe mye hyggeligere. Den som venter får se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå