Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Er så redd tuppa kanskje spiser for lite..til lunsj hvertfall.. til -frokost :grøt laget på ca 120ml vann+ca 120ml mme hvis hun drikker alt -lunsj:lager 240ml mme,drikker som regel veeeeeldig lite,mellom 50-60ml kanskje(?) -middag:et middagsglass+et beger fruktmos -kvelds:grøt på ca 120ml mme+120ml mme Hun vil liksom ikke drikke noe særlig mme lengre..skal jeg bynne å gi noe annet da kanskje,til lunsj??men hva isåfall?noen forslag?
mamma til<3<3 Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Gutten min blir ikke 6mnd før den 28, og spiser ikke fult så mye som din.Men jeg merket etter at han fikk to måltider så ville han ikke ha så mye pupp han heller..jeg har nesten måtte "truge"det i han uten hell.Han er veldig fornøyd så det virker ikke som om han trenger noee mer...
Sjokoholikern Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Jenta di spiser mye mer enn hva gutten min gjorde ved seks mnd... da fullammet jeg han enda, og han fikk smaksprøver på grøt. nå ved ni mnd er han oppe i to porsjoner grøt om dagen, litt brød, og et halvt middagsglass og fruktmos =) ammer enda, og han er god og rund, så det er stor forskjell på hva barna trenger! Hvis hun vokser fint kan du bare fortsette og ta det med ro. men hvis hun går ned i vekt burde du prøve å gi mer til lunsj. hva med velling? eller bare litt fruktmos da også? eller brød (hvis det ikke er for tidlig?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå