Gå til innhold

I dag har jeg vært på UL i Arendal ;0)

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 9, og alt stod kjempebra til med det lille nurket. Hjertet slo som bare det, i 180 sa legen :) men det var for tidlig å dra konkusjon om det er gutt eller jente da :)

Det var BILLIG!! 100 kroner betalte jeg of jeg fikk med to bilder og! Trengte ikke henvisning fra lege eller noe der :) Superfornøyd!!

Bare en anbefaling til dere andre som synes det er lenge å vente til uke 17 for UL :)

tøysejenta

Fortsetter under...

Hei der!

Så bra at du fikk time så fort.. Hyggelig hjelpetil ,-)

Alltid trygt å vite at hjertet slår og alt er som det skal..

Jeg skal på UL i dag hos Faber. Jeg er veldig spent på hvor mange hjertelyder som er i sving. Kan være flere enn 1. Ble gravid ved hjelp av inseminering, og hadde 2 sunne egg... Spennende..

Vel, lykke til videre. Kryss fingre for meg i dag..

Hei hei Jomfru79.

hvordan gikk det i dag på UL, var det en eller to, eller flere, hehe :0)

Joda, tusen takk, det var fantastisk å se det lille nurket inne i magen min, men... utrolig nok, så har det ikke gått opp for meg enda. Vet ikke hvorfor deg "er sånn" :(

Men... det kommer vel, håper jeg :)

Klem fra tøysejenta

Arild Kloster Jensen kan også virkelig anbefales..Han har kontor i grandgården.Det er ytterst på langbrygga...Jeg har han som fast gyn,å betaler bare 50 kr hver gang...Har tatt bl.prøver,fått bilde osv.alt man skal ha og gjøre i et svangerskap...

Annonse

Hei hei maje76,

Joda, han heter arild kloster jensen eller noe, her har du tlf til han :

37005353

Det var kjempegreitt der!!! Og kanonbillig, jeg betalte 100 kroner og fikk også med to bilder av babissen min :)

Klem fra tøysejenta :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...