Gå til innhold

I dag har jeg vært på UL i Arendal ;0)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 9, og alt stod kjempebra til med det lille nurket. Hjertet slo som bare det, i 180 sa legen :) men det var for tidlig å dra konkusjon om det er gutt eller jente da :)

 

Det var BILLIG!! 100 kroner betalte jeg of jeg fikk med to bilder og! Trengte ikke henvisning fra lege eller noe der :) Superfornøyd!!

 

Bare en anbefaling til dere andre som synes det er lenge å vente til uke 17 for UL :)

 

 

tøysejenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei der!

Så bra at du fikk time så fort.. Hyggelig hjelpetil ,-)

Alltid trygt å vite at hjertet slår og alt er som det skal..

 

Jeg skal på UL i dag hos Faber. Jeg er veldig spent på hvor mange hjertelyder som er i sving. Kan være flere enn 1. Ble gravid ved hjelp av inseminering, og hadde 2 sunne egg... Spennende..

Vel, lykke til videre. Kryss fingre for meg i dag..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Jomfru79.

 

hvordan gikk det i dag på UL, var det en eller to, eller flere, hehe :0)

 

Joda, tusen takk, det var fantastisk å se det lille nurket inne i magen min, men... utrolig nok, så har det ikke gått opp for meg enda. Vet ikke hvorfor deg "er sånn" :(

Men... det kommer vel, håper jeg :)

 

 

Klem fra tøysejenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Arendal var du da? på sykehuset eller hos ruud kanskje? Jeg kunne oxo tenkt meg en ultralyd, er ni uker på vei.. og fra arendal:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan virkelig anbefale dere Kåre Leikanger. Han holder til ved siden av glassmagasinet! Billig, og kjempe dyktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild Kloster Jensen kan også virkelig anbefales..Han har kontor i grandgården.Det er ytterst på langbrygga...Jeg har han som fast gyn,å betaler bare 50 kr hver gang...Har tatt bl.prøver,fått bilde osv.alt man skal ha og gjøre i et svangerskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei maje76,

 

Joda, han heter arild kloster jensen eller noe, her har du tlf til han :

 

37005353

 

Det var kjempegreitt der!!! Og kanonbillig, jeg betalte 100 kroner og fikk også med to bilder av babissen min :)

 

Klem fra tøysejenta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...