Benni-min Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Skjønner det er noe sikkerhetsutstyr så ikke ungene kan røre så mye på seg. Binder dere de fast i sengen eller?
Sjokoholikern Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 det er en nattpose som er festet i sidene. skal forhindre at barnet reiser seg opp eller rulle over på magen.
mamma til<3<3 Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Det er en pose m armer som barnet ligger i(hvis du skjønner..)Jeg har en sånn, men bruker den mest for å at han ikke skal bli kald på natta(han pleier og sparke av dynen sin)fester den ikke..er litt usikker på om jeg kommer til å gjøre det også...
Sjokoholikern Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 jeg bruker vanlig nattpose så han ikke blir kald, for han pleier alltid å sparke av seg dyna.
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Den jeg kjøpte idag er hvertfall en tynn pose,uten armer,som har fester i sidene,et bånd som festes rundt sengebunnen og madrassen.hun kan sette seg opp,bevege føttene og armene,men ikke rulle seg rundt eller reise seg:)
Benni-min Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2006 Hvis de ligger fast i denne posen, kan de snu seg til siden da? Min gutt på 4mnd roer seg ikke ved å ligge på rygg, så vi legger han alltid på siden.Bytter bare side av og til så han ikke får "favorittside".Burde en begynne med slik pose før de styrer rundt i senga så de blir vandt med det, eller bare sette dem i posen når de er urolige. Bindes posene fast i sprinklene på senga? Følger tau med? Hvor får man kjøpt det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå