Gå til innhold

Jeg er sikkert dum nå, men hva er babysafe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner det er noe sikkerhetsutstyr så ikke ungene kan røre så mye på seg. Binder dere de fast i sengen eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er en nattpose som er festet i sidene. skal forhindre at barnet reiser seg opp eller rulle over på magen.

Skrevet

Det er en pose m armer som barnet ligger i(hvis du skjønner..)Jeg har en sånn, men bruker den mest for å at han ikke skal bli kald på natta(han pleier og sparke av dynen sin)fester den ikke..er litt usikker på om jeg kommer til å gjøre det også...

Skrevet

jeg bruker vanlig nattpose så han ikke blir kald, for han pleier alltid å sparke av seg dyna.

Skrevet

Den jeg kjøpte idag er hvertfall en tynn pose,uten armer,som har fester i sidene,et bånd som festes rundt sengebunnen og madrassen.hun kan sette seg opp,bevege føttene og armene,men ikke rulle seg rundt eller reise seg:)

Skrevet

Hvis de ligger fast i denne posen, kan de snu seg til siden da? Min gutt på 4mnd roer seg ikke ved å ligge på rygg, så vi legger han alltid på siden.Bytter bare side av og til så han ikke får "favorittside".Burde en begynne med slik pose før de styrer rundt i senga så de blir vandt med det, eller bare sette dem i posen når de er urolige. Bindes posene fast i sprinklene på senga? Følger tau med? Hvor får man kjøpt det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...