Helga79 Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har IKM på samme dag som jeg har julebord. Hvis tante rød ikke har kommet, hva skal jeg si når jeg ikke drikker? Det er jo altfor tidlig å fortelle det til folk. Så, noen råd til meg?
Millamor - 77 Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 at du går på antibiotika eller noe pga. urinveisinf. eller noe;)
Kick80 Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 "Jeg kjører, må tidlig opp imorgen." Sikkert noen som blir glade for skyss etter festen. ) Eller "Jeg har tatt migrenemedisin" (da bør man ikke drikke) og så kan du fake en svak hodepine. ) Men hvorfor må man alltid forklare seg. Er det virkelig nødvendig å drikke hele tiden? Synes det er litt dumt...
lita78ღ Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 den antibiotika-greia begynner kanskje å bli litt avslørende....? jeg ville sagt jeg skulle opp tidlig dagen etter eller noe.... Du skal noe viktig dagen etter, ikke sant? velger derfor å kjøre... eller drikke veldig lite. Ett glass vin er nok ikke farlig.
Millamor - 77 Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Kanskje du kan si du er så redd for å være utro mot samboer i fylla, så du velger å ikke drikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå