Gå til innhold

giggel og Sarah07 tatleside:)

Anbefalte innlegg

Hei du!!

koss går det??

Nå har me vært ude å kjøpt julegaver, kjekt det! litt svie etter sprøyta i dag, men det gjør ikke noe:)

Leste et innlegg ang el-sprøyta! Er det en nål som følger med som skal brukes til blandingsting, og en mindre til å sette under huden?? Hadde ikke hørt det før!

Ang. Baby-klister: Søs fikk ikke tak i det i Danmark. Var innom to apotek og to helsekostbutikker, de hadde ikke hørt om dette. Kanskje vi skulle sett på nettet??

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7370435-giggel-og-sarah07-tatleside/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei babysyk:)

Bare kjekt med besøk...hehe...ser at du er fra Rogaland du og(?), så da er du jo ekstra velkommen:)

Takk for opplysningen. Har du kjøpt det, eller har du tenkt å gjøre det?vet du hvor mye det koster??

Annonse

Haaalooo!!

Shit denne linken var kommet til 4 side!!!! Det må ikke skje igjen:)

Koss går det?

Har nå gått på sprøyter i en uke, og det går fint! Merker lite på kroppen, kun litt murring i underlivet og ømme bryster. Så jeg skal ikke klage:)

Vært ute på noe i helga? Jeg har vært på jobb, og ellers slappet av!

Ja, eg og krysser fingrene for at vi kan gå hjemme i lag med bebisane våres..:)Hadde vært fantastisk:)

klem

Ja, var på vei til å finne den nå...

Lenge siden ja... Jeg jobba jo selv i helgen og er bånn sleten. Går på an nå i natt, skal prøve å sov litt, må bare få mannen hjem slik at han ikke vekker meg...

Det som holder meg oppe nå, er JULEBORDET!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tenk, dette er forhåpentligvis den siste helgen du kan drikke.....

Det hadde vært sabla kjekt!!!!

Kjenner du noe på humøret, litt ekstra hissig....?

Jeg er på dag 8 med spray og kjenner ingen ting av det.

Hadde vert kjekt om jeg snart fikk de hetetoktene, hadde kommet godt med i denne kalde tiden, fryser sånn!!!

Ja gleder meg masse til fredag. Vi var å handla inn i går, så nå skal alt være klart. Jeg skal ikke være med å pynte, siden jeg skal på ul.

satser på at det er siste gang jeg drikker på maaange måneder:)

Kjenner at lunta er veldig mye kortere, så jeg blir lei og irritert for ingenting...!!!Men men...han får bare holde ut med meg:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...