Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Hei! Fikk igjen mensen for en drøy måned siden. Da var babyen vår ca 10 måneder. Vi har ikke brukt prevansjon de siste ukene (tok en stund å bli gravid sist gang, så regner med at det kan ta en del måneder nå også, men man vet jo aldri). Har nå gått fem uker siden jeg hadde mensen, og jeg vurderer å ta en test til helga hvis ikke mensen er tilbake. Skal på fest, og vil selvfølgelig ikke røre alkohol hvis jeg har en liten spire. Var mensen tilbake i syklus straks den kom tilbake hos dere? (He he, nå skal det sies at på de 8-9 månedene vi forsøkte etter at jeg sluttet på p-piller varierte syklusen fra 26 til 41 dager, men den stabiliserte seg på rundt 30 etterhvert) Og er det mange som blir gravide så fort etter at mensen er tilbake, når det tok litt tid med førstemann?
så var vi 4 Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Fikk mensen etter 3 mnd, men så ble den borte i 2 mnd og kom så tilbake igjen nå nylig. blir spennende å se når den kommer neste gang Får håpe du har en liten en i magen
@nemone Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 Dette lurer jeg litt på også. Jeg ble gravid så fort etter å ha brukt pillen i mange år så jeg vet ikke syklusen. I tillegg til høyst varierende syklus nå etter fødsel så opplevde jeg veldig kraftig blødning de 3 første menstruasjonene etter at jeg fikk igjen mensen etter fødsel, men den siste mensen var det svært liten blødning. Noen som vet noe om når ting stabiliserer seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå