rødhette* Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 på ahus. Gikk fort og greit, men var veldig kjekt å ha det gjort Var greit å ha sett hvordan det ser ut, da jeg har lege/sykehus/sprøyte(osv)-skrekk, å vite at det ser helt normalt og greit ut der. Rommene var jo helt normale rom, hehe. Badene var kjempefine. Greit å vite at det fysiske miljøet iallfall er bra. Hun som viste oss rundt var kjempehyggelig
Mille-k Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Vi va på omvisning i forbindelse med svangerskapskurs sist ( i Bergen). Jeg synest det var betryggende å vite hvordan det så ut der... Spennende også, fødselen ble mer virkelig etterpå :-)
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 jeg har født der to ganger tidligere men ennå ikke fått med meg hvordan det ser ut Tør ikke dra dit, jeg- er så redd for å høre folk som skriker. Det er virkelig skremmende for meg. Fins ikke redd noe annet i forbindelse med fødsel, men er generellt reservert ovenfor skrik og rop....
rødhette* Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2006 Jeg var litt nervøs for det også, men eneste jeg hørte av skrik/rop var en baby som gråt
jentebaby i hus Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Vi skal i morgen gleder meg masse.
rødhette* Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2006 Skal du i forbindelse med kurs da? Vi ringte når vi kunne komme. De spurte da hvor vi bodde, for å vite hvor lang tid det tok før vi ville være der. Likevel hadde det startet mange fødsel på den korte tiden, så vi måtte vente bittelitt på at noen skulle ha tid å vise oss rundt. Selv om omvisninga gikk fort, er jeg veldig glad vi dro dit. Veldig betryggende å ha sett alt på forhånd, og ha sett at det fysiske miljøet der iallfall ikke ser skummelt ut
Maisie Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 Å, rødhette, var du på Ahus i går? Det var jeg og! Var der på fødselsforberende kurs med omvisning. Var veldig spent på omvisninga, men synes det var fint å få sett hvordan det er der. Må innrømme at det hele ble mer virkelig, og etterpå så grudde jeg meg skikkelig til fødselen. Neste gang jeg skal dit, så skal jeg jo føde! Men samtidig ble jeg veldig beroliget av hun jordmoren som hadde kurset, hun var veldig rolig og trygg og virket veldig flink. Dessverre er hun på barsel når jeg skal føde. Besøket på barselavdelingen var så fint. Det var så stille der! (På føden også, faktisk, hørte ingen) Bare litt babygråt her og der. Og i gangene trillet der nybakte mødre og fedre med de nydeligste små knøttene! Der gleder jeg meg til å gjøre selv!
rødhette* Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 7. desember 2006 Ja, var på ahus igår Men jeg var ikke på kurs, bare ringte og fikk omvisning jeg og sambo. Som du sier, var det fint å få sett hvordan det er der. Greit å ha sett at det ikke ser skummelt ut Og ja, var faktisk stille på både barsel og ikke minst føden. Hørte bare en baby som gråt på føden, that's it. Så det var veldig beroligende Jaaaa gleder meg til å gå rundt med vårt litt knøtt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå