Gå til innhold

hvordan kjennes disse riene ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er førstegangs og lurer selvfølgelig på hvordan det kjennes ut når fødselen starter. Har hatt endel nedpress og stikninger i skjeden, som jeg har skjønt har noe med hodet til babyen å gjøre. Det jeg lurer på er om de smertene kan sammenlignes med rier? Kanskje noen som har gjort dette før kan svare...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter opp denne i håp om at det er noen som vet :-) Regner med det er som sterke mens.smerter????? Men er førstegangs og blank jeg også.......

Skrevet

Jeg er første gangs jeg også å vet derfor ikke. Men alle sier det er som mens smerter, berre mye verre. Derfor kan vel jeg si for min del at stikkningene jeg kjenner ikke kan sammenlignes med rier.

Skrevet

Hei jenter.... Kan fortelle dere at de stikkingene og murringene dere har hatt til nå ikke er det samme som rier i heletatt.... Når riene kommer vil dere ikke være i tvil om hva som skjer.... Vil vel egentlig ikke samenligne de med menssmerter, da rier oppfører seg på en annen måte... De kommer som regel annen hver gang i ryggen og forran... De begynner svakt og blir sterkere og sterkere til de er på topp en stund før de begynner å forsvinne igjen....Noen har de bare forran eller bak...

Kommer ann på hvordan barnet ligger.... Alle er somregel usikkre når det starter... Dette gjelder også oss flergangs, men når det har begynnt vet dere det.....

Skrevet

takker for svar.

en må vel bare belage seg på å vente å erfare selv...

Skrevet

Min fødsel startet med vannavgang, og så ble riene gradvis sterkere. De var som kynnerne jeg hadde, bare mer og mer vonde, og satte seg etterhvert i ryggen og nyrene. Mens de sto på satte jeg hendene mine i siden, litt bak på ryggen og presset imot der. Kjente ikke noe nedi skjeden eller deromkring før senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...