Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 har vært endel inne på 1.tri idag,men jeg savner dere. Kommer nok til å fortsette å være her endel.. **************************************************************************************************************************************************************************masse babystøv til dere allesammen*******************************************************************************************************************************************************************
babyT Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Så koselig :-) Er jo helt i orden å komme på besøk så ofte du bare vil! :-) men vil helst ikke at du flytter tilbake hit, da.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2006 hehe.. nei jeg flytter ikke tilbake:) men dere er så koselige, får liksom ikke den samme kontakten med 1.tri.
babyT Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Hmmm.... Har hørt flere somsier det. Får bare krysse fingrene for at vi får flytte inn på 1. tri hele gjengen. Da skal det nok bli koselig der! Jeg har IKM på lørdag, så håper jeg kan flytte over i løpet av helga :-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Å koselig at du fortsetter å henge her!! Ble så glad da jeg så at du testet positivt!! Gratulerer igjen!! Suuger til meg babystøv!
Miraculix Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Hehe, godt at vi ikke er så langt unna ;-) Koselig at det er så godt samhold mellom oss prøvende jenter!!! :-) Tror jeg også ville kommet inn hit (hvis jeg hadde vært så heldig å få muligheten til å flytte da!!! *Ler* )!
bomper`n Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Hei!! ny her jeg og lurer på hva 1. tri. er for noe???
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2006 det er på barn i magen, 1.tri = de tre første mnd som gravid:) det er dit alle her inne ønsker å komme til.
allima Skrevet 6. desember 2006 #9 Skrevet 6. desember 2006 Gratulerer så masse med gla nyheten!!!!!:-) Så glad på dine vegne!!! Håper vi andre kommer fort etter!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå