Gå til innhold

liker meg bedre her jeg... hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært endel inne på 1.tri idag,men jeg savner dere. Kommer nok til å fortsette å være her endel..:)

**************************************************************************************************************************************************************************masse babystøv til dere allesammen*******************************************************************************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig :-)

Er jo helt i orden å komme på besøk så ofte du bare vil! :-) men vil helst ikke at du flytter tilbake hit, da.

Skrevet

hehe.. nei jeg flytter ikke tilbake:) men dere er så koselige, får liksom ikke den samme kontakten med 1.tri.

Skrevet

Hmmm.... Har hørt flere somsier det. Får bare krysse fingrene for at vi får flytte inn på 1. tri hele gjengen. Da skal det nok bli koselig der!

Jeg har IKM på lørdag, så håper jeg kan flytte over i løpet av helga :-)

Skrevet

Å koselig at du fortsetter å henge her!! Ble så glad da jeg så at du testet positivt!! Gratulerer igjen!!

Suuger til meg babystøv!

Skrevet

Hehe, godt at vi ikke er så langt unna ;-) Koselig at det er så godt samhold mellom oss prøvende jenter!!! :-)

Tror jeg også ville kommet inn hit (hvis jeg hadde vært så heldig å få muligheten til å flytte da!!! *Ler* )!

Skrevet

Hei!!

ny her jeg og lurer på hva 1. tri. er for noe???

Skrevet

det er på barn i magen, 1.tri = de tre første mnd som gravid:) det er dit alle her inne ønsker å komme til.

Skrevet

Gratulerer så masse med gla nyheten!!!!!:-)

Så glad på dine vegne!!!

Håper vi andre kommer fort etter!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...