Gjest Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Spør her også, fikk lite respons på skravlesiden.. og er fortsatt litt bekymra. Min 13 måneder gamle jente svelget en mutter i dag. Rund, glatt, på størrelse med en ert. Jeg regner med at den kommer ut med avføringen, håper jeg.. Noen med erfaring, bør jeg kontakte lege i morgen?
Expat Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Følg litt med, se etter forandring i matmønster og avføringsmønster (blokkering i tarmen). Vet om noen som fikk igjen en femøring etter 11 dager
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Takk for svar. Da får jeg se det litt ann..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Vår sønn 2 år svelget en 50 øring og jeg frika selfølgelig heeeelt ut og ringte legevakta m en gang, Ble beroliget med at den kom nok ut av seg selv, og etter 3 bæsjebleie kom den! Så lenge den ikke setter seg fast er det ingen fare, og en mutter er jo veldig liten og kommer nok ut av seg selv.
krabbetrollet Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 En liten gutt jeg kjente svelget et kronestykke en gang. Foreldrene fikk beskjed om å følge med på bæsjebleiene hans, for var den ikke kommet ut innen en uke måtte han til røntgen for å finne ut hvor den var. Den kom ut kvelden før :-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 Du får følge med og se om bæsjen kommer ut som en tynn og kantete strimmel! ;-P Hehe! Nei da! En liten mutter er nok ufarlig, men det er allikevel greit å holde øynene litt åpne!
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #7 Skrevet 9. desember 2006 Jeg har alltid vært en rolig og avbalansert person, før skulle det mye til for å stresse meg opp......men nå..etter at tullemor kom til verden, tar jeg meg selv i å bli hysterisk for hver minste lille ting:)) I dag kom mutteren ut, lå så fint i bæsje bleia:)) Mor ble super glad, og dagen var reddet. he, he..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå