♥Tullerusk♥ Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Har så veldig lyst å forlove meg med sambo..=oD Tenkte å spørre han på julaften morgen eller nyttårsaften..Men vet ikke om jeg tør...Wææ...=oD Det jeg skal egentlig spørre om er: Hva betyr "diamantcut" ? Er det sånn at man kan sette inn stener etterhvert eller??Hihi.. Helt grønn på sånne ting...=oD Eller er det at det er mønster på dem? Det som er så dumt er at jeg må kjøpe billig for har ikke råd til noe dyrere...Men det spiller ikke så stor rolle egentlig..=o) Noen som vet noe=o)??? Tusen takk for hjelpen..=oD Klem
babyT Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Hei :-) Så spennende! Er ikke sikker på hva diamantcut betyr... Men du kan jo prøve å søke på firlovelsesringer på nettet. Flere av de store gullsmedkjedene har nettsider med bilder av produktene. Aas i Trondheim har også nettbutikk. Hvor dyre ringene er kommer litt an på hvor mue gull som er i dem, og om man vil ha diamant eller ei. De aller fleste forlovelsesringer går det an å sette inn diamant i. Da kan dere jo gjøre det etterhvert som dere får bedre råd. Kanskje en ide å kjøpe ringer uten nå, så kan dere sette i en liten diamant til bryllupet? Min diamant kosta ca 500 kr. Ønsker deg lykke til!! Du må fortelle oss hvordan det går!
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2006 Takk... Det var det som var planen, å kjøpe uten sten og sette in senere... Har sett litt på bjørklund...hihi... Men finner ingen som faller i smak...=o( Men skal forsette å lete...=o) Klem
babyT Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Ikke et helt lett valg, nei... Bare husk at det er en ring dere skal bruke leeeenge, så den bør ikke være alt for såesiell. Vi kjøpte først ringer i hvitt gull, men angret etter ei stund, så vi valgte å kjøpe nye til bryllupet. Har nå ringer i vanlig gull, 4 mm med buet innside. Liten diamant i min. Buet innside gjør at ringene er mer behagelige å ha på.
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2006 Ja, tenkte å ha buet...Jeg får se... Fikk opp dårlig søk på google... Men har funnet et par da... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå