Gå til innhold

Lillestrøm (-omegn) +/- 30 år - Treff 20. desember

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

Ser Rødhette har foreslått 15. desember. Jeg synes personlig det blir for kort tid siden forrige treff. Har lyst å drøye litt nærmere jul...foreslår onsdag 20. desember!!

Så får vi se hvem som har fått veden i hus og pepperkakene i box, stjerne, stake, gardiner og gaver under kontroll. Hørtes ut som det var stemning for et treff til før jula setter inn... Så får vi se hvor mange det passer for.

Er viktig å holde på tradisjoner..så vi møtes på Café Barista kl. 12:00

Fint om dere skriver en liten notis her om det passer for dere, så vi ser hvor mange vi blir...evt om jeg må skaffe meg en "date" den dagen...hi.

Et par gamle travere (les..HMS og Arwen med gutt i magen) sliter allerede med høyt blodtrykk...så jeg oppfordrer til å ta det med ro i julestria.

Ha en fin adventstid så lenge..!

Fortsetter under...

Hei Rødhette..

Vi kan jo se om HMS kan komme den dagen, kanskje du får sitte på med henne..?

Jeg kan evt. hente deg på togstasjonen (Lillestrøm) dersom du kan ta tog. Det er heller ikke langt å gå fra Strømmen St. til Barista.

Klem

Annonse

Isolde.

...det kan drøye litt. Vi skal flytte inn 15. juni-07. Vi er stort sett oppom på søndager og ser på framgangen. Husene skyter i været...du verden så fort det går når de først setter i gang!! Vi gleder oss...! I mellomtiden får du spionere litt i nabolaget..og holde av plass i barnehagen..hihi.

Hvis HMS kan komme, regner jeg med at hun er snill og plukker meg opp, ja.

Ellers får jeg se hvordan sambo skal jobbe, om jeg evt. kan få bilen den dagen hvis det passer inn med vaktene hans.

Kan dessverre ikke ta tog, for det er ca 4 km å gå til togstasjonen... litt for langt når man er høygravid og har bekkenløsning hehe. Går heller ikke buss til togstasjonen (eller noe annet sted, for den saks skyld), bortsett fra tidlig om morran og ettermiddagen.

Vi får se når det nærmer seg... :)

Halaisen eller skal jeg si God morgen!!!

Sjekket planen nå nettopp og jeg er ledig den 20 desember jeg.

So i`ll be there....

Da burden alle pakkesangene være i hus og alt annet i orden så det blir koselig med ett treff nå nærme jul. Januar måned kan jo bli litt tøff for mange da det er mange som har termin og februar da. Thihi.

Men jeg regner jo at vi skal treffes selv om vi har fått nurkene våre?!?!

Så får vi se hvem som kommer i mål først!!! Hvis jeg ikke tar helt feil er det vel Iselin1979 som har termin først, 1 januar...... GOOOOOD LUCK!

Alve klemmer fra

Ja tror også det var jeg som hadde termin først...:) Men det er skremmende mye sniking i køa om dagen da...hehe... :) Så det forundrer meg ikke om noen andre føder først...

Men assa...nå har jeg tenkt å føde før tiden da...hehehe..:) Håper jeg...*kremt*

Annonse

Søren og ;-) Kan ikke den 20 jeg. Er på juletur med sønnen min til en gård i Vestby. Og ikke fikk jeg vært med sist da småen var syk...Ja, ja, jeg får komme sterkere tilbake etter jul.

Ønsker alle en riktig fin førjulstid, og god jul hvis vi ikke sees før på nyåret :o)

Juleklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...