Gå til innhold

nissedrakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal deres babyer ha på seg nissedrakt på julaften?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, Kaja skal ikke det..

Har ikke kjøpt nissedrakt.. har ikke sett noen fine egentlig

Skrevet

Hihi nei, Guro skal ikke ha på seg nissedrakt :D

Skrevet

Nei, ikke under middagen. Da er det finstas! Men kanskje tidligere på julaften. Mulig hun heller må ha på seg pepperkakedrakten sin, den er hun så fin i :-)

http://bp2.blogger.com/_MQiMxEbS_60/RXIAQdVdqqI/AAAAAAAAAAM/xWUnDXKItdU/s1600-h/IMG_6082.JPG

Ellers for deg som ikke har sett noen fine nissedrakter, så har ellos en veldig fin en synes jeg. Har også sett noen fine på lindex (eller en annen stor kjede) der de både hadde nissedrakt og nissekjole.

Skrevet

Herregud, det er jo så STYGT og harry med nissedrakt på ungene, hva er vitsen?? Det ER ikke søtt!

Skrevet

Jepp og han blir helt oppspiselig i den :) Har kjøpt en body med sånn trykk som liksom skal være dress og finskjorte som han skal bruke på nyttårs aften. Han har en matrosdress, men tror den er litt liten til han nå...

Skrevet

Næsj - er ikke mye stygt med nissedrakt på de små! Det er litt morsomt syntes jeg! :) Syntes de blir kjempe søte, jeg! :)

Skrevet

Han skal få kose seg litt i nissedrakt på morgenen og om kvelden ja:)Han er helt skjønn i den:)Men det blir finstas resten av dagen.

Skrevet

Nei, ungen min skal også få slippe nissedraktø. Det er så ufattelig smakløst. Tyipsk ung alene-mor-greie å dra på ungen sin noe sånt.

Skrevet

"Typisk ung alene-mor-greie å dra på ungen sin noe sånt".. !? Hvis det var siktet mot meg, så finn på noe bedre til neste gang - for den der var for dum.

Skrevet

Visste verken at du var ung eller alenemor, men passer hatten så er den vel din da :)

Skrevet

Er ung og alene, ja.. Så hatten passet der! Men fortsatt - syntes at det ble litt for dumt å si noe sånt, skal jeg være ærlig.

Men, men.. Godt at smaken er som baken! :)

Skrevet

jeg er verken ung eller alenemor... men jeg har kjøpt en søt liten nissedrakt som lillegutt skal ha på seg som kosedress på morgenen :)

GOD JUL :)

Skrevet

Typisk gammal møkkakjerring å si ''Typisk ung alene-mor-greie å si noe sånt''...

Skrevet

Ha bollemor, nå må du gi deg!!! Jeg er ikke alenemor ogjeg er ikke ung heller... har nissedrakt til minsten og han er så fin atte.... men det du svarer er et typisk no brain svar hehehe

Skrevet

min skal ha nissedrakt på seg om morningen, og fine matrosdress når gjestene kommer=)

Skrevet

Kjære vene, hva har ung og alenemor med nissedrakt å gjøre?

Er du gammel? Ja, ja. Har kjøpt både nissedrakt til kos om kvelden, så kan den jo brukes som nattdrakt senere. Er sikkert litt harry det da:-) jeg er verken ung eller alenemor

Skrevet

Både nissedrakt og kjole skulle det være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...