Gjest Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har kjempelyst til å kjøpe BRIO vogn til babyen i magen min. Men det er så innmari vanskelig å velge "riktig" vogn. Er det noen som har erfaring med BRIO, både positive og negative. Jeg har ikke bil, og bor i byen. Hvis noen har noen andre alternativer til vognvalg, så tar jeg med glede imot de også :-)
nick_331658 Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Har brio kombi vogn til min første datter. Er ei kjempe god vogn, stødig og stabil og veldig god fjæring som gjør at baby har det godt i den deilige bagen. Det er også en kjempegod kurv under.Kvalitetsvogn! Det eneste minuset er at den er tung og ganske stor sammenlagt...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 kalesja og teleskopet er no dritt. Kalesja slarkete og teleskop knappene på siden henger seg opp.
jippii Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Uansett pluss eller minus...skulle jeg valgt brio, hadde jeg gått for duo-vognen.
milva76 Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 Sjekk ut Brio Happy. Den har litt mindre og lettere bag, og du kan få den med det nye understellet til Brio som blir mindre enn det vanlige. Den kommer i mange kjempefine farger. Kunne godt tenkt meg den. Den helt røde er lekker. At bagen er litt lettere er praktisk for meg som skal bære opp i 3. etasje ihvertfall.
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 Tusen takk for mange svar :-) Det hjelper litt..
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 Har ikke erfaring med Brio, men vil bare si at du bør tenke på om du skal løfte med deg bagen opp mange etasjer eller ikke. Hvis du bor høyt vil jeg absolutt anbefale kombivogn med lettere softbag. Jeg bor i andre etasje med en duo, Quinny, den bagen er ganske så tung med en fem måneder baby i... Men hvis ikke det er et problem er duoen større i bagen du bruker først (mer praktisk med tanke på vognposer osv + at du kan bruke den lengre til sovebag).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå