Gå til innhold

hjelp.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

vår lille på 6uker var helt rabiat i natt. hun bare skrek, eller sutret. hun var ikke sulten, ikke for varm el kald el våt bleie. eneste måten hun roet seg på var med puppen i munnen(ikke spes glad i smokk enda). jeg endte opp med å sove halvt sittende på sofaen, og da sovnet hun halv fem. vi la oss elleve..

jeg har lest at de skal ha en "skriketopp" rundt tre til fire uker, men hva i all verden skjedde i natt? jeg følte hun hadde ekstrem separasjonsangst, uten at skjønner helt hvorfor. vi er begge hjemme og når hun er våken får hun masse oppmerksomhet og kos.

noen med en teori eller som har hatt noe lignende?

Skrevet

hun har ikke vondt i magen da?

Skrevet

jeh mistenker at hun bygger på en bæsj... hva er dette med at man kan stikke tempen i rompa? hjelper det både luft og bæsj?

hi

Skrevet

ta en qtip med litt olje på---bruker å funke bra evt tempratur mål.nei men du kan bøye knærne hennes litt opp mot magen mens hun ligger. det kan hjelpe henne å få ut luft. massasje i korsryggen og klokke masasje p magen(forsiktig) hjelper også.

Skrevet

hei og takk for svar! jeg tror ikke det er bare luft, for det har vi vært igjennom.

men jeg skal prøve q-tip etterpå, før jeg putter henne i tummy tuben, så kanskje det blir litt søvn inatt..;O)

takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...