to tette og ei badehette:o) Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Jeg er i dag i uke 39 (bim sin uke 40), og har i flere uker hatt masse slim/utflod. Har nesten ikke hatt utflod i det hele tatt dette svangerskapet, utenom de siste ukene. Men i dag da jeg våknet og gikk på do kom det masse gul/grønn gugge ut som var mere kompakt enn det jeg har hatt tidligere. Er dette slimproppen eller? Det var ikke blod i det. Håper noen kan forbarme seg over mitt spørsmål:o)
Mille-k Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Jeg tror slimprppen kom med vannet her sist.. Det var iallefall en diger slimklump der.. og den var helt blank.
chrika Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 forrige gang kom slimproppen 2 dager før babyen hos meg,og den var helt uten blod...
Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 æ har å hadd slim me "rar" farge, tenkte å at d va slimproppen, snakka me jordmor å ho påsto hardnakka at den inneholdt blod.. men høre jo mange som sir at dæm ikke har sett nåkka til den...
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Jeg spurte jordmor idag hvordan den ser ut, og da sa hun at den skulle være litt sånn brunlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå