Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er vokst opp på mme. Før var det èn bæsjebeie i døgnet, nå er det plutselig 3-4!!!!. Har vært sånn i ca. 3 uker nå. èn av bleiene kan det være hard bæsj i også kan èn være skikkelig bløt og de andre normale. Det stinker veldig av de også.

Tenkte først at det var pga tenner, men det har ikke kommet noen i løpet av de 3 ukene heller. Vi begynte med 8 mnd. grøt for 1 ukes tid siden, men det var jo etter at antall bæsjebleier økte, så tror ikke det har noe med det å gjøre heller.

Han spiser 3 faste måltider om dagen og 1-2 med mme. Får vann å drikke.

Noen som vet hvorfor ?

Han er blid og fornøyd og har blitt mer aktiv.

Han er 7 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fargen på bæsjen hans er forresten mørk,mørk brun til svart.

Skrevet

etter at gutten min begynte m grøt fikk han mørk brun hard bæsj. men virker ikke som han plages av det.

hvorfor begynte du med 8 mnd grøt? sikker på at det ikke er den som plager ham?

Skrevet

Begynte med den fordi han likte kun havregrøt fra 6 mnd. også ble han lei av den, kjøpte da mild fullkornsgrøt.

Men bæsjingen startet jo før jeg begynte med 8 mnd. grøt.

Skrevet

Dette høres veldig likt ut gutten min på snart 7 mnd. Han har også vokst opp på mme og jeg har brukt malt i melka hele tiden. De siste ukene har det vært 3-6 bæsjebleier om dagen og han er ofte hard i magen så det kommer bare bittelitt i hver bleie.

Jeg tør ikke pøse på med mere malt men jeg synes det hjelper på den harde magen å tilby han så mye vann som mulig. Han får 6 mnd grøt 2 ganger om dagen.

Skrevet

et godt råd til deg andemor er heller å gi sviskesaft. Mini hadde også veldig hard mage, og til slutt byttet jeg ut malt med sviskesaft og da ble han helt fin i magen igjen. Gir det enten med skje til et måltid eller så får han det på flaske hvor jeg har klipt litt i smokkken på flasken. Han er også vokst opp på mme.

Skrevet

Takk for tipset! Jeg skal prøve selv om han brekker seg av nye smaker.

Skrevet

tok litt tid før mini likte det og,men nå elsker han det. Du kan også prøve å blande litt i grøten, det er faktisk ikke så værst.

Skrevet

Min dotter på snart 8 månader, bajsar också mycket tycker jag. Det har hållit på så en månad nu ca. JAg fullammar samt får hon gröt förmiddag och kväll, middag och ev. smörgås. 3-4 "vanliga måltider" plus mjölk om hon vill ha det före eller efter maten.

Konsistensen varierar från lös till hård till bara en jätteblöt fis... Färgen är gul, knallgrön och mörk grön nästan svart. Trodde ett tag hon hade magsjuka men hon har ju varit pigg och kry hela tiden så det kan det inte varit. Sen säger de visst att bebisar inte får magsjuka... vad vet jag.

Känner lukten på flera meters avstånd... Det tar inte lång tid efter maten till att blöjan är full. Man ser liksom vad det är hon har ätit...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...