små Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Hun er 7 mnd, og jeg syns plutselig hun har begynt å spise så lite..altså, ikke om gangen, men om dagen.. Hun våkner kanskje rundt 6-6.30 og får litt pupp, Så får hun grøt 12-13, vil ikke ha noe melk da, hender hun tar litt pupp.. Får litt pupp igjen kanskje rundt 17-17.30, og spiser grøt 18.30.. Før drakk hun en flaske mme i tillegg til grøten, nå drikker hun knapt en halv flaske :/ Hun har også pleid å få litt pupp igjen mellom 23 og 00, men i det siste har klokka blitt mye mer før hun vil ha.. Er det lite? Eller nok?
♥sjiga♥ Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 er hun fornøyd? vokser hun? er det vektøkning? va sier de på hs om vekst og vekt økningen hennes? hvis det ikke er noe å utsette på de sp. så får hun i seg det hun trenger og du skal ikke bekymre deg. men virker hun utilpass oså kan du forsøke og gi mer. og er vektøkning og vekst dårlig så bør du gi mer men snakk med hs om dette de vet bedre en meg.
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Jeg synes apetitten går i bølger her hos oss (7mnd). En uke vil han ikke ha melk i det hele tatt. En annen uke vil han ha lite grøt og mye melk. Neste uke bøtter han kanskje nedpå masse melk i tillegg til store grøtporsjoner. Og vi har uker der han nesten ikke har lyst på noe som helst. Tror det er helt normalt at matinntaket svinger (i varierende grad fra baby til baby). Tenker hun plutselig en dag tar helomvending og vil ha mer!
små Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2006 Hun virker jo fornøyd..sover godt, og har iallefll lagt på seg bra til nå..halvannen uke til vi skal veie igjen.. Men fikk gode svar på skravle siden:) Prøve å gi litt grøt til frokost og så litt middag også.. Så da prøver jeg.. Takk for svar dere
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 På 6 mnd kontrollen fikk vi beskjed om at innen 8 mnd kontrollen skulle han ha 4 faste måltider. Så nå får han pupp når han våkner i 6-tiden. Da sovner han igjen til ca 8. Så spiser han grøt i 9-tiden, brødskive og frukt i 12-13 tiden, middag i 16-tiden og grøt i 19-tiden. Han får melk eller vann til måltidene, ettersom hva som passer. Til kvelds får han alltid melk. Enten mme, jeg pumper meg eller ammer. spørs hva som passer der og da...
små Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2006 Ok, men har da noen uker til å få innarbeidet flere måltider på Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå