Gå til innhold

Blir så sint !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt eit jævligt svangerskap fra dag en, mye styr og usikkerhet. Nå er jeg i uke 34 + 3. Jeg er så lei, trøtt, sliten fysiskt og psykiskt.

Når samboer er på seinvakt så sitter jeg bare å gråter, jeg orker ingenting. Null tiltakslysst som regel.

Jeg har en liten jente som blir tre nå til helgen, og dette går helt klart ut over henne. Jeg blir så sint og har så liten tålmodighet. Hun har en trass periode nå som ikke gjør saken bedre,, men når jeg blir sint på henne og kjefter så blir hun lei seg og redd. Det er jo ikke den mamman hun er vant med.

Jeg vet ikke hvor jeg skall snu meg nå.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da det skal jammen meg ikke være lett, men ville bare si deg at du ikke er alene, har det likadan jeg og, og har to gutter i tillegg hjemme, og den dårlige samvittigheten den svir, fordi jeg ikke føler at jeg strekker til ordentlig... men vi får tenke at nå er det ikke så lenge igjen, og kanskje prøve å forklare ungene våre litt

mange klemmer til deg og lykke til da................

Skrevet

Du burde snakke med noen om dette!

Føler du det kan dreie seg om depresjon.. ?? ikke meningen å fornærme deg!! vil bare hjelpe. Det er ikke bra for deg og din datter at dere har det sånn.

Ville kontaktet jordmor i første omgang, event helsestasjonen.

De hjalp en venninne av meg som slet med det samme som deg.. Det viste seg at hun hadde en svak grad av sv.skaps. depresjon...

Gå å få hjelp, noen å snakke med som vet hva dette er. Grusomt å gå rundt sånn.

Man vil jo ikke være sint, så man får jo konstant dårlig samvittighet for barnet man har..

Lykke til, ,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...