Gå til innhold

kan noen hjelpe meg ang grøt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

lille mann har spist grøt nå i en mnd.. han har likt risgrøt best fra nestle .. men nå brekker han seg når han får grøt i munnen og spytter det ut i gjenn.... har prøvd mais grøt risgrøt og havre grøt men hn nekter og opne munnen...

han er stor og aktiv så hs sa hen måtte begynne og spise grøt for en mnd siden..

hva gjør jeg ``??

er det noen andre merker som har grøt fra 4 mnd?? o hvilken butikk får jeg kjøpt de i?

Skrevet

Småfolk og Hipp har grøt fra 4 mnd. Men ikke i de butikkene jeg har sett. MEn så bor ikke jeg så veldig sentralt heller da.

Skrevet

Nestle har havre, ris og hvetegrøt fra 4 mnd. Denne inneholder imidlertid gluten hvis du vil holde deg unna dette. Min HS sa forresten at det ikke gjorde noe å introdusere gluten før 6 mnd hvis man ammet samtidig. Og som en annen her sa så har hipp og småfolk også havregrøt fra 4 mnd. Min tass er veldig kresen, men spiser endelig ganske godt av småfolk sin. Jeg måtte på ultra for å finne disse merkene. Lykke til!

Skrevet

Har det på AKKURAT samme måte. Tror snuppa her rett og slett er lei den samme smaken jeg, brakk seg masse. Fått hipp risgrøt og nestle maisgrøt.

I dag kjøpte jeg havre eller hvete, husker ikke. Og hun gapa som en gaaaaal=)

Skrevet

Du kan kjøpe hirse grøt på helsekosten. Du kan også blande grøten med moset banan, eller forskjellige frukt pure slik at det blir mer variert smak.

Skrevet

Hipp hadde en veldig god risgrøt med fersken og banan, men denne har dessverre gått ut av produksjon. Det kan hende noen helsekostbutikker har igjen, men de fleste dagligvarebutikker er tomme. Gutten min var helt glupsk etter denne. Anbefaler å spørre etter den i helsekosten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...