Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er selv i 12. uke og har gått ned to kilo pga kvalme, for så å gå de opp igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke gått opp noe enda. Gikk ikke opp mer enn 10 kg i forrige svangerskap og håper på å være like heldig denne gangen også. Men når det er sagt er egentlig disse spørsmålene ganske lite verdt... Vi er alle forskjellige, noen går opp mye andre lite. Mange av de som går opp mer enn andre føler seg støtt når de leser om andres vekt. Nå som vi er gravide er det viktig å ikke fokusere på vekt, men å prøve å leve sunt og ikke minst å kose oss med de voksende magene!

Klem fra meg

Skrevet

10 kg til nå...

49 før svangerskap, og 59 kg nå, 23+1

Skrevet

Har ikkje gått opp noke til no, er 15+4 i dag, gjekk opp ni kg med nr 1 og tretten med nr to:)

Skrevet

Jeg er 20+5 og har lagt på meg 1,5 kg... liten vekt økning pga kvalme...

ved forigje svangerskap la jeg på meg 15 kg totalt

Skrevet

27 + 5 og 6,5 kg. Alt etter uke 21. La på meg 15 kg sist og håper det ikke blir mer denne gangen, heller litt mindre.

Skrevet

er i uke 25+3, har gått opp 6kg, veide 48 før jeg ble gravid.

gikk opp ca 8kg forrige gang,- men da hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme. så regner med ca 10-12kg denne gangen..

Skrevet

Gått opp 2 kg, er i veke 21. Det blir nok meir etterkvart..

Skrevet

4 kg, uke 25

Skrevet

0kg uke 19+2

Skrevet

Er 28+4 idag, har gått opp 8,5 kg

Skrevet

2.5 kg uke 17

Skrevet

0 kg så langt tror jeg. (Skal på UL på fredag.) Er 18+5 i dag.

Sist gang la jeg på meg 5 kg totalt og det uten at jeg var plaget med kvalme eller dårlig matlyst, så jeg håper jeg er like heldig denne gangen.

Normalt sett har jeg veldig lett for å legge på meg, men det kan se ut som om jeg er litt heldigere stilt når det gjelder å være gravid.

Skrevet

Er 26+3 i dag og har da lagt på meg 16,5 kg. Var oppe i 18,5 kg, men har gått litt av meg igjen.

Skrevet

har gått op 1 liten kg faktisk..jeg er 16+3..

Skrevet

Jeg er 16+1 og har gått ned 7 kg, utrolig dårlig matlyst+ at jeg hadde endel kilo ekstra på forhånd..:) Regner med at de kommer fort på igjen nå framover, det gjorde de i forrige sv.skap i allefall

Skrevet

23+5 og har gått opp 4kg. Synes kiloene kommer veldig sakte jeg...

Skrevet

22+2 og enda ikke gått opp i vekt. Gikk en del ned pga kvalme (noe jeg fortsatt plages med...), og har vel 1 eller 2 kilo før jeg er på startvekta.

Skrevet

Er 12+4, og har lagt på meg 0.5 kg. Ikke sikkert det er pga svangerskapet da, men kanskje fordi jeg har smakt for mye på julematen allerede.. :P

Skrevet

er 14+2 og har gått opp 3 kg

Skrevet

27+2 og har gått opp 11 kg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...