Gå til innhold

Gladnyheter fra gynekologen!


Pingo80

Anbefalte innlegg

Gynekologen min trodde til i dag at jeg hadde spontanabortert eller var gravid utenfor livmoren. Men i dag fant hun ut at den bittelille prikken i livmoren min som hun så søndag, har vokst masse! Så alle kriser er avblåst, der er en liten bebis som vokser seg stor og sterk :) Men jeg har blødd litt i en uke, og hun er litt bekymret for det. Kan bli spontanabort... Men jeg satser på at lillegull klarer seg. Skal på ny ultralyd tirsdag.

Etter mens-termin skulle jeg være 5+5 i dag, men gyn mener jeg er 5+0. Samme for meg, bare lillekaren har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå, så bra!! Jeg er selv 5+2 i dag, og har blødd i 2 dager i slutten av uke 3. Og jeg blødde masse. Jeg skal ikke på UL før den 22. Desember, uff jeg gruer meg sånn. Er så redd de ikke ser noe hjerteaktivitet der. Men hcg har steget fint etter blødningen da, så jeg krysser fingra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars deg som blødde masse, det må ha vært skremmende. Jeg var i byen i dag, og da var det tre timer siden jeg hadde skiftet truseinnlegg. Plutselig kjente jeg at det "rant" ut av meg... Kom meg til nærmeste toalett og konstaterte at jeg hadde blødd gjennom buksa :( Men det var ikke så mye likevel, men veldig ekkelt siden jeg ikke vet hva blødningene kommer av.

Håper alt går bra for deg og den lille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...