Janne&Noah Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Når begynte dere å bade sammen med babyen?
1+2=3jenter Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Vi begynte å bade med snuppa i stort badekar da hun var ca 5-6 uker, men vi dusjer alltid først(den av oss foreldrene som skal bade altså)... Og bruker ikke noe såpe i badevannet...
Mamma katt Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Jeg begynte når hun var 3,5 mnd, men skulle ha gjort det før hvis jeg visste hvor koselig det var :-) Men hvor varmt vann bruker dere? Sitter litt og hutrer jeg, for selv bruker jeg veeldig varmt vann når jeg bader, men det kan jo ikke snuppi ha...Tåler de litt varmere når de er fire mnd.?
Tiddelidu Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Jeg bada med gutten min første gang da han var ca 6 uker gammel. Veldig deilig. Bruker ca 38 grader i vannet, har termometer. Han bader litt med meg, så er pappan klar til å tørke og kle på, og jeg fyller i litt varmere vann og bader litt til. Har bare 40-41 grader selv. Det er kjempe kos, og han plasker masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå