Gå til innhold

Voldsomme smerter i magen.... Farlig????

Anbefalte innlegg

Heihei!!

Er helt ny her inne. :) Er 9 uker på vei med vårt første barn. Er selvsagt overlykkelig!!! Men samtidig er jeg redd for at noe skal gå galt... I ettermiddag fikk jeg plutslig voldsomme smerter i magen. Disse gikk som et belte rundt mage og rygg.... Har ikke hatt noen blødninger. Er det andre som har hatt noe liknende? Ble bare så utrolig bekymret....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7367353-voldsomme-smerter-i-magen-farlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette kan være luftsmerter eller så er det rett og slett bare de bånnene som livmoren henger i som strekker seg. Det er helt normalt:) tror ikke du trenger å bekymre deg viss det ikke kommer noe blod. blir det for gale så ta kontakt med legevakten. Jeg har også hatt mye smerter i magen, men det er ikke farligt:)

Hei!!

Gratulerer og velkommen hit!! :) (Selv om du er en uke lenger enn meg ser jeg). Når var det du fant ut at du var gravid?

Jeg har hatt slike smerter hele tiden egentlig, samme som menssmerter på en måte... men noen ganger er det som om det er ekstra "ille"... ikke noe gøy, for lurer også fælt på hva dette er....

Har fått litt små "blod-spor" og brun utflod i dag faktisk, så er kjemperedd.....

Fikk ikke tak i legen min idag, ringte for seint, så vet ikke....

Skal ringe i morgen, FIRST THING!!! Men har jo lest om mange andre her inne som har det på samme måte, og de har fått beskjed om at det ikke er farlig, så vet ikke....

Du får ha lykke til da!!!

Så får vi bare krysse fingrene for hverandre!!!!!!!!

Klem

Man blir jo bekymra, men krysser alt for at det skal gå bra. :)

Fant ut at jeg var gravid for litt over fire uker siden. Har vært i lykkerus siden da:) Gleder meg noe helt vanvittig til sommeren. :) Blir en spennende tid framover.

Hei på dere,

Jeg har hatt samme smerter som dere beskriver, og det er helt naturlig. Tenk bare på hvor mye plass som må " ommøbleres" i magene våre :=)

Jeg har snakket med legen min, og hun sa at det var helt vanlig. Vi hadde også tidlig UL, ettersom om vi har hatt 2 SA før :=) Alt i orden med mor og barn :=)

Lykke til!

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...