Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå begynner jeg å lure litt ass..... så håper noen av dere kan hjelpe meg litt....

skulle hatt mens den 10ende... men i forigårs fikk jeg skikkelig stikking i magen så begynnte det å blø litt... så stoppa det... så fortsatt det litt, er ikke mye blod men det er litt..... og detta er ikke likt meg i det hele tatt...

Har aldri fått mens FØR tiden, det har heller vært etpar dager etter... og jeg veit alltid når jeg får det, for ca 1 uke + før så får jeg ei diiiiger kvise på haken og jeg har skikkelig vondt i magen og får så utrolig apetitt,,,

men nå..... har ikke vondt i magen i det hele tatt.. ikke no kvise, ikke no tegn til kvise heller.... og har egentlig ikke no særlig matlyst.....

veldig rart, å veldig ulikt meg.......

har skjekka livmorstappen også endel, vært inne på pernilles side å tittet..

å ingenting stemmer med at jeg skulle hatt mens nå.....

for jeg når den såvidt ned fingern, den er en mellomting mellom myk å hard og det er ikke no stort hull i den heller.....

mens skal egentlig kommer om 4 dager, men jeg føler meg såå rar, føler meg svimmel å kvalm å har hetetokter.....

noen som kan være så snill å hjelpe meg å svare på dette hvis dere vet hva det kan være`??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

For ca to mnd siden trodde jeg at jeg hadde festeblødning, men det var nok eggløsningsblødning i stedet. Jeg leste da en del om festeblødning, og tror kanskje at din blødning minner mer om det enn min gjorde:)

Viss du søker på festeblødning øverst til venstre på denne siden og søker på forum, så finner du en del innlegg om festeblødning. Kanskje det kan gjøre deg litt klokere.

Lykke til. Krysser fingrene for deg:)

Skrevet

åj... he he.... takker for svar så fort ass.... :)

men jeg blør jo litt fortsatt liksom.... det er det jeg ikke helt forstår meg på... men jeg har ihvertfall ikke eggløsningsblødning, for eggløsning har jeg ikke akkurat nå he he :)

skal søke på det ja, å se om det gjør meg noe klokere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...