Gå til innhold

Ang sex for å få igang fødselen:o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja begynner å kjenne jeg er små sliten nå gitt hehe..

du tenker vel på den riksens eller??

uff går jo nesten ikke det med den store magen da??

ikke lett detta, men hadde vært deilig å slippt å gå to uker overtid...

Sambo spurte om vi skulle prøve den stillinga etterhvert!!!! HA HA HA, sier jeg da!! Hvordan i svarte skal vi få til det liksom??!!?? Nei, det er nok fysisk umulig i disse dager, jeg trenger faktisk å få til å puste underveis og da :)

Annonse

går jo ikke det da, ingen vits å ha sex og omtrent miste pusten heller...... skal jo liksom ikke være vondt heller...

var på sykehuset til kontroll i dag og han anbefalte selvfølgelig sex om jeg orka da hehe...

har termin 6 des men han satt den tilbake til 2 des så da er jeg jo 4 dager på overtid nå, har vært litt usikker termin pga p pille bruk...

var visst ikke helt moden heller da, fikk 4 poeng sa han men det kunne jo skje fort allikevel så den som venter får se hehe

hvor høyt må man ha bena etterpå da??? husker jeg lå høyt med beina når jeg prøvde og bli gravid oxo.. hehe lå med ryggen oppover veggen i 15 min.. det går jo ikke nå.. hehe får jo ungen langt oppi drøvelen da jo *ler* og hvor lenge må man ligge sånn??

Legg en haug med puter under rumpa... så den kommer høyt opp. Kluet er at sæden ikke renner ut igjen med en gang og at mannen kommer langt inn i deg..........

Og så må du ligge sånn i minst et par timer:))))))))))))))))))))))

Hahaha.......... neida, så lenge du gidder!!! Eller til du må tisse *ler*

Annonse

Ligg med føttene over mannens skuldre, mens dere har sex. Bygg opp med masse puter. Ligg med føttene høyt, så sæden blir liggende, det skal fremskynde åpningen.. Funka på meg. Vi hadde sex med den stillinga morgenen før lillegutt ble født..

blir ikke noe på meg uansett... han er en dum dott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! huff..... lage unge ville han men og prøve og hjelpe og få han ut gidder han pokker ikke

..usj....

det stemmer.. de skal liksom bare være med på den delen som nytes de.. altså.. noen min oxo lar de oss gå igjennom alt, uten og gidde og hjelpe når de ser hvor slitene vi er.. hmmm....går vel an og offre 2 min av tiden sin før leggetid??? hihi.. men neida.. er jo ikke sexy nok med gravide.. skla vi liksom klage når de har fått litt pudding da??? si at nei du... ikke noe sex på deg før puddingen er vekk!! *ler*

Hmmm, har absolutt ikke det problemet at han ikke vil, for det vil han virkelig!!!!! Og det skal jeg benytte meg flittig av når det nærmer seg termin... Hvis jeg tenker på sex så er han klar så det er ikke noe problem med å få han til å gjøre sin plikt nei, he he :)

Billig ja........ også presterer de faktisk å si at vi klager!!

Min herremann ymtet frempå om at jeg hadde så svingende humør om dagen og at han syns det var litt vanskelig... VANSKELIG!!!!!!

Han syns det er vanskelig.....!!!!! Etter det har jeg blitt vanskelig ja......... Hehe... skikkelig også.....

Emma tvertimot er rene engelen i forhold........ *hihi*

Ja, uff de har det vanskelig om dagen disse mennene våre... syns spesielt synd på mannen min når han drar på trening tre ganger i uka. Hva jeg ikke skulle gjort for å trene litt igjen! Skal ikke klage på mannen min, jeg, han har faktisk vært veldig grei mot meg i disse hissige overtidsdager.

han er da grei han min oxo.. men det er på andre ting hehe... kunne blitt litt snillere med kosen oxo syntes jeg..

skulle nesten tro at det var de som sleit seg gjennom dager med tretthet, vondt i bekken, kynnere, humørsvigninger... men vi som virkelig gjør det bare klager vi.. hehe.. de er rare oxo da hehe

Må jo selvfølgelig innrømme at min mann har oppført seg eksemplarisk igjennom disse mnd...... I motsetning til meg..... Uff, får man dårlig samvittighet for sånt etterpå tro...??? For det er ikke antydning til det nå:)))) *flir*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...