Gå til innhold

Til alle på 1. trimester:


Gjest

Anbefalte innlegg

Vil bare glede de fleste her inne (tilsynelatende hvertfall) med at jeg tar noen dager pause fra 1.trim.

 

Etter uttalelser som:

 

"Du mååå da være tilbakestående"

"La oss være i fred din bråkmaker! Hvis vi ønsker å være anonym så får vi være det! :("

 

er det egentlig ikke så kjekt å være her. Og det bare fordi jeg sa meg grunnleggende uenig med dem som ikke vil høre på legen sin og ta medisiner som hjelper mot det som plager dem.

Som jeg har sagt før (og nevner igjen for at tråden ikke skal fylles opp med sånne svar) så mener jeg at man skal være forsiktig med medikamenter, men at man (dersom plagene blir så store at man blir sengeliggende og sykemeldt) må kunne være åpne for å avlaste kroppen noe, såklart i moderate doser....

 

Utrolig hvor mye pes man skal få for én uttalelse, når man bare har vært snill og hyggelig i flere måneder!

 

Takker midlertidig for meg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg da.... husk at alle her inne er noen vandrende hormonbomber....

Ikke ta deg nær av alt som blir sagt... folk har forskjellige meninger og det må man faktisk bare tåle...

Skjønner hvilket innlegg du sikter til og har lest det selv... må le litt da...

er så typisk jenter å hisse seg skikkelig opp pga en filleting...

Ikke så hyggelig å bli kalt det ene og det andre da.. skjønner det...

Nyt svangerskapet ditt du og ikke tenk no mer på det her..

Håper du ikke forsvinner helt og lar høre fra deg her inne igjen.

 

Hilsen en som venter nr 3 og blir mer og mer full av hormoner for hver gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men så synes jeg du er litt hysterisk!

Greit at man ikke skal proppe seg full av preparater, men det får da være måte på! Tror du virkelig at legen skriver ut noe som kan være farlig for ungen??? Selvfølgelig gjør de ikke det.

Samme med paracet, dersom du holder deg innenfor anbefalt dose og ikke går på det evigheter i strekk er det overhode ikke farlig!

Det står på pakken på de preparatene som er farlig for gravide.

Blir ærligtalt litt oppgitt av sånne som deg, som setter hele livet på nåler bare fordi en er gravid. De tåler da litt, de små inni magen!

Ta deg sammen og gjør som legen din sier, også sparer du samtidig jobben din for en "unødvendig" sykemelding! (mener den er unødvendig når du ikke tar imot den hjelpen du får!)

 

Når du skriver på en slik måte til noen som bare er bekymret for det de har i magen, kan jeg faktisk forstå at det kan bli utrivelig her inne.

Jeg synes ikke dette innlegget var snillt i hele tatt jeg!

Men uansett synes jeg ikke det skal være nødvendig med skitkasting tilbake til deg, iallefall ikke navnekalling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si det har ikke vært meningen å være frekk eller noe sånn egentlig... men ble provosert over noen av svarene dine. Jeg synes det er direkte ubehagelig å ta medisiner, jeg er 2. gangs gravid, og jeg MÅ gjøre som "kroppen sier" på en måte.

 

Jeg skrev ikke noen av de "kallenavnene" til deg, vil ikke ha skylden for det foresten...

 

Jeg så du hadde skrevet jeg ikke ville ta råd fra deg eller noe i en eller annen tråd... Jeg logget meg ut da... Men jeg har vært og kjøpt med disse armbåndene... noe som ikke hjalp i det hele tatt på kvalmen, og dyre var de og... 249 kroner, pjuuuh :) Men men...

 

Vi får bare være enige om og være uenige.

 

klem fra tøysejenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hormoner, hormoner, hormoner, ispedd noen jenter og hælvete er løs!!! Kom deg tilbake på BIM. Jeg har lest tråden deres og jeg synes egentlig dere var litt dumme begge to. Men det utarter veldig i diskusjoner på BIM, egentlig helt utrolig at vi kan klare å krangle så mye for ingenting.....

 

Du må ikke melde deg ut fordet vettu, selv om du får litt pepper. Samtidig skjønner jeg litt hvordan du har det.....selv kan jeg nesten bli litt redd for å skrive hva jeg mener fordi det er så lett å bli pepra ut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tingeling!

 

Ikke bry deg om hva folk skriver, det er tåpelig av dem å hisse seg opp for svara dine.....

Ønsker man å skrive her inne, så må man tåle reaksjoner både med og mot ens egne meninger og overbevisninger....

Det er tøft å ha meninger, og stå for de, uansett retning de tar......

Og det å bli sure på andre fordi de mener noe annet..... Det er lavmåls.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehh..koffer ta sæ nær av ka folk skriv egentli???i et forum som d her,så må man regne me å få ørti forskjellige svar,å itj all sammen e enig,d går itj!!herregud,så teit..om nån itj tåle svaran dem får,neivel,men itj la dæ påvirk av d da?vær her du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais alle sammen!

 

Har roet pæra litt og våger meg tilbake.

Ble utrolig provosert i går, og det gav seg utslag i svarene jeg gav andre, og reaksjonene jeg fikk tilbake.

 

Skammer meg litt, men mener at andre her inne kanskje bør gå litt inn i seg selv og!

 

Håper visse tråder nå bare kan forsvinne ut i den store BiM-evigheten .....

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tingeling:

 

ja æ sjønne itj koffer enkelte heng sæ opp i ting æ as,d må da gå an å si meningan sine da vel???uten å bli høgd!!håpe du kjæm t å vær her æ:) ha en fin dag du åsså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tingeling da, nå legger du opp til enda mer tull. En egen tråd med fokus på deg og alt som er blitt skrevet! At du gidder. Dette er din egen feil. Du må vite/lære deg når du trykker på feil knapper hos folk.

 

Alt er helt fint her inne inntil du provoserer, det har du vel skjønt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du bekrefter altså at det er noe galt med deg...

Synes litt synd på deg egentlig.

Men du har det sikkert bra med deg selv, det er det komiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anna78:

 

no syns æ d e DU som e komisk her,du vil jo bere krangle du?må da gå an å slutt å sleng drit no da!!!hjølp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer bare med et lite hjertesukk fra meg her og en liten oppfordring til alle andre her inne på BIM

 

Har ikke vært her så mye tidligere, men har vært en god del i det siste fordi det er gode råd og få og mange morsomme diskusjoner her inne.

Men fy søren så ufine mange er med hverandre her inne! Jeg er ikke her inne for å bli utskjelt (ikke har jeg blitt det heller, men ser at andre har blitt det) og ikke har jeg planer om å slenge dritt om andre heller. Dette skal være et hyggelig forum, hvor folk skal være trygge og ikke føle seg teite for at de spør!

Ok, jeg ser at det er innlegg som kan provosere, men det går da an å være saklig for det?

Og vær så snill, ikke skyld på hormoner!! Oppfordrer dere heller til å ta en liten tenkepause før dere svarer på innlegg og av og til ignorere innlegg som dere ikke synes noe om.

 

Kjipt at folk skal føle seg presset ut herifra, synes nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt sagt, nov77! Alle merkar vel hormon i kroppen, men me kan jo tenke likevel:)

 

Men folk her er vel voksne nok til å glemme dumme kommentarer ol. Det er ikkje vits i å bære på det som er dumt og vondt. Folk vil alltid tenke forskjellig uansett.

 

Lykke til, alle sammen. Målet vårt er vel det samme; å kunne være mest mulig lykkelige og få et sunt, friskt barn til sommeren! La oss heller støtte hverandre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...