Gå til innhold

Veldig skummelt..


Gjest

Anbefalte innlegg

Var på do istad..

 

og der var det blod..Ikke kjekt!! Men det var brunlig da..Men kvekker så sinnsykt! Er 10 + 3 idag. Vil bare at alt skal gå fint..Og det merket jeg VELDIG når jeg så det idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff ja, man gaar alltid aa ser etter og jeg er nervoes hver gang jeg tenker paa det. Men vi har jo sett her at det er ganske saa mange som bloer litt uten at det er noe i veien! Hva er det de sier - 25% bloer litt under svangerskapet? Jeg satser paa at det gaar bra med deg jeg!! 'Krysse krysse fingre'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen Takk!! Det hjelper med litt trøst :) Visste ikke at det var 25% som blødde litt..Det var betryggende å høre..Håper også alt går fint. Fikk ikke helt panikk..men skvatt litt! Er alt bra med deg da? Formen fin? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, formen er bra den. Oemme bryst, troett og til tider uggen, men ikke saerlig voldsomme symptomer. Gleder meg til jeg skal til baade lege og privat UL neste uke, endelig faa det "offentlig stadfestet" liksom... Haaper alt ser bra ut og at jeg faar et slags klarsignal til aa fortelle. Har blant annet lyst til aa fortelle jobben snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Oii..så gøy med tidlig UL da..Skal krysse fingrene for at alt er bra. du må legge inn en tråd å fortelle :) Jeg var hos jordmor idag for første gang.. Var så rart at jeg hadde vært der å skrytt av formen og alt..Og at aldri det hadde vært noe..Og 2 timer etterpå ser jeg blod..jaja.. Skal tilbake til henne om 14 dager. For hun fant ikke hjertelyden..(litt tidlig)

 

Må være en befrielse å se det med egne øyner da..Heldiggris!! Hvor skal du? Er det her i Stavanger?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har vaert og lest litt, eksamen i morgen..

Ja, det er jo typisk at naar man gaar en stund og ikke har opplevd noe skummelt foer, saa begynner man aa bli "overmodig" og tenke kun positive tanker.. Ikke noe galt med det, men det blir jo et sjokk naar det skjer noe, om enn helt uskyldige ting.. Det er noen spennende maaneder foran oss, paa alle maater!

Jeg skal ta ultralyd paa mamastork i sentrum (mamastork.no), det blir spennende for en foerstegangsfoedende... vet ikke helt hva jeg kan forvente, men haaper det bare blir en positiv opplevelse :-) Jeg skal fortelle etterpaa ja!!

Gaar du til jordmor i bydelen? Bodde du i naerheten av Auglend eller blander jeg sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ja,kjempe spennende.. Ja,jeg bor på Auglend =) Gjorde ikke du også det? Jeg går på helsestasjonen nede på løkkeveien..Jordmora jeg har fått var kjempe søt! Og det var godt. Kanskje jeg skal prøve å bestille en time på mamstork =) Hadde jo vært godt å se den lille..Kanskje det hadde blitt litt mer virkelig også da..Får det ikke helt til å gå opp jeg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg bor ikke langt unna deg! Fikk du jordmor da du var hos lege eller ringte du bare helsestasjonen selv? Jeg tror jeg har sett den helsestasjonen, er det ikke det ganske moderne-utseende bygget ikke langt fra Sportsclub? Hadde vaert koselig aa ha jordmor og ikke bare lege. Gaar du til begge to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei igjen!! Og GRATULERER med overstått eksamen!! =) =)

 

Joda..det er det bygget ikke langt fra sportsclub..Helsestasjonen eiganes..Her er tlf nr dit: 51 50 83 12. Min heter Solveig Knutsen..Var virkelig kjempe søt!!

 

Jeg går både til lege og jordmor..Annenhver gang er planen. Synes det er veldig greit.

 

=)

 

Har du snart juleferie nå da? GLEDER meg til romjula..Da skal jeg ha fri..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha! Da proever jeg muligens aa ta kontakt og se om hun er ledig.. Har hoert om flere som har hatt kjipe jordmoede saa alltid bra med en anbefaling!

Jeg har nok ikke juleferie enda, det blir mye overtidsjobbing (og til og med helgejobbing tror jeg) for aa ta igjen alt det tapte som har gaatt med til eksamenslesing... Men har fri fra 21 til 27, saa det blir da en liten ferie... Og saa haaper jeg at tilstandene paa jobb blir normale og greie fra ca februar og til termin (jobber i regnskap saa aarsoppgjoeret staar for doera :-(

Hvordan gaar det med deg, forsvant de smaa bloedningene? Du foeler deg bra sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!! Det gikk dårlig dette her..Var på ultralyd i dag..Og der var det en død baby! =( Så nå skal jeg ta en stikkpille..For å abortere..GRUER MEG! Men jeg ønsker deg kjempe lykketil..Skal følge med =) Hadde gledet meg til å treffe deg på nyåret og å være gravid med dere..

 

Men får håpe vi kan være så heldige å få barn en annen gang!

 

Lykke til med jordmor og lege! Og jobb..

 

STOOR KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...