Gå til innhold

æsj! Jeg var sikker på at ikm var i dag, men så er den i morgen!

Anbefalte innlegg

SKal jeg prøve å vente til lørdag med å teste da?

Men hun kommer vel i morgen da... Kjenner murringer nå... æsj... Er på dag 34 nå.. trodde jeg var på dag 35 jeg.. Og jeg har jo 34 dagers syklus, dvs at ikm er i morgen (dag 35..=( )

Fortsetter under...

ja selvfølgelig husker jeg deg nanna! Ja ikm i morgen.. trodde det var i dag.. og tester på fredag.. fy så spennende..

Ligger med begyndede feber nå, fryerier og hetetokter.. håper det gir seg snart, sammen med superømme pupper og kvalme, og murringer...

Jeg har også IKM i morgen! Og jeg har også hatt litt mensmurringer (pluss masse stikkinger rundt eggstokkene). Har enda et lite håp, men... Tror jeg tester i morgen eller fredag. Holder ikke ut til lørdag i hvert fall.

Annonse

Det gikk ikke så bra nei.. Testen var defekt.. jeg kunne se minusstreket på cb før jeg testet... og den ble neg.. tok og en el test som og var neg.. så om tr ikke kommer blir det test over helga og håper å komme inn på 1 tri da!

Hmmmm...

Du testa med en defekt gravid.test og el test. Du skal jo ikke stole helt på el testen da. Er mange som er gravide selvom de tester neg på el-test... Du får holde meg oppdatert!! Håper jeg snart ser deg på 1tri!!!

Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...