røre-røre og lille umulius Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Dette har jeg ikke hatt før,men det er vel aldri for seint,tydeligvis. Det er skikkelig ubehagelig i brystet og helt nede i halsen.Bare regner med at det er halsbrann. Er det noen som har noen gode råd mot det? Har drukket melk,men det vil ikke gi seg:( Alle gode råd tas imot med stor takk:)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 hva med drikke jogert med kirsebær???
ejiec++ Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Love hearts hjelper, og flytende Gaviscon som man kjøper på apoteket er super. Lykke til :-)
mona_k og lille brage;) Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 jeg har det oxo av og til.. på meg hjelper sjokomelk å banan.. har også gaviscon(halsbrann medisiner ) reseptfritt. funker bra for meg =) lykke til
røre-røre og lille umulius Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2006 Takk for svar og i morgen tidlig står jeg på døren til apoteket når de åpner. Jeg får jo pokker ikke sove når det føles som om at maten er på tur opp igjen:(
INGRID-17/2 Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Gaviscon smaker heeeelt for j...., bare så du er klar over det. For meg funker Link tyggetabletter mye bedre. Disse kan og brukes av gravide.
to tette og ei badehette:o) Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Ta den en neve med mandler og drikk to glas med melk etterpå. Det virker som bare det her i gården ivertfall.
mammae:-) Skrevet 6. desember 2006 #8 Skrevet 6. desember 2006 Boble vann med pære hjelper her, eller vann med litt sitron.
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #9 Skrevet 6. desember 2006 mandler hjelper og husk at på noen virker melka omvent...altså det blir verre.......
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 6. desember 2006 #10 Skrevet 6. desember 2006 Jeg og sliter med halsebrann..... Men kun under svangerskapet.... Og jeg har fått beskjed om bruke AFLURAX, og den hjelper iallefall meg. Prøv den....... Finnes på apoteket.. Ikke farlig for gravide iallefall... lykke til:)
chrika Skrevet 6. desember 2006 #11 Skrevet 6. desember 2006 sjokolade hjelper ikke på halsbrann...............
**engel** Skrevet 6. desember 2006 #12 Skrevet 6. desember 2006 For meg virkar melk omvendt... Link funker også dårleg , men fann FRUKTIN på ein helsekost butikk. Smaker greit, men har ekkel konsistens når den vert tygd på - og det skal man jo. Men den virker .Halleluja!!! Kan absolutt anbefalast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå