Miraculix Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2006 Okey, men er litt vanskelig å ikke drikke/gå på do i 4 timer da.... *Ler* Sliter litt m det jeg se!!
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Det er iallefall da det er mest sikkert! Det er da dette hormonet er på topp! Husk at streken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken da!
Miraculix Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2006 Jepp, bruker CB digital nå, så prøver å ikke titte på strekene i det hele tatt =) Takk for svar!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Dytter denne litt opp jeg i tilfelle noen fler har en formening om dette. Har hørt noen som sier morgen og...
micro Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 trudde sånne tester var best om morgenen jeg da, det er ihvertfall slik med graviditetstest, for da gir det best resultat
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. desember 2006 #8 Skrevet 6. desember 2006 Ja det trodde jeg og... Nå blir jeg helt forvirret, hehe. Noen fler som vet?
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #9 Skrevet 6. desember 2006 I følge bruksanvisningene bør el tester takes på ettermiddagen, og helst til omtrent samme tid hver dag. Også er det dette med at man helst ikke skal tisse på 4 timer før da... Neimenn ikke enkelt spør du meg!!! Heldig om jeg klarer to jeg....
camelia4årpåvent Skrevet 6. desember 2006 #10 Skrevet 6. desember 2006 Hei! Forrige periode testet jeg med cb digital, fikk ikke utslag på morgenen, men på kvelden (på samme dag), greide ikke å vente i 4 timer med å tisse, kanskje jeg greide å holde meg i to timer max....
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #11 Skrevet 6. desember 2006 De aller fleste har EL mellom 16.00 og 19.00, altså på ettermiddagen. Derfor vil en EL test slå ferskets ut på kvelden. I en aktiv prøveperiode anbefales det å måle BÅDE morgen og kveld, til nogenlunde samme tid. Ang det og ikke tisse på 4 timer, er ikke så avgjørende, men å unngå å drikke MASSE, ei heller vanndrivende som feks kaffe. Dette fordi dette kan vanne ut urinen (på errermiddag/kveldstestingen) og dermed kan det være vanskligere for testpinnen å måle riktig. (alt dette lest på div norske nettsider om EL)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå