Gå til innhold

TVILLINGER!!!!!!!!!!!!!

Prøver igjen :-)

Anbefalte innlegg

JEG ER GRAVID MED TVILLINGER :-) :-)

Jeg mistet min lille prinsesse 1 sept i uke23, og ble gravid igjen 8 uker etter. Jeg er nå blitt alene og var på ul i dag..og der viste det seg at jeg skal ha tvillinger!!!! Jeg er såååååååååååååå glad! Mange tanker farer gjennom hodet mitt nå, er glad og redd samtidig....skal bli alene med 2 vakre små...har en fra før som blir 10 før disse undrene blir født.

Måtte bare dele gleden med dere :-)

ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GLA.

Fortsetter under...

Gratulerer!!!!!!!

Jeg kjente ei som også fikk tvillinger for en stund siden, ho ble pressa til abort noen år før det, og som ho sa; ho følte at det var naturens måte å gi ho tilbake det ho ble fratatt på.

Hvor mange barn blir det da? Du skrev et annet sted at du har flere :-) Selv venter jeg nr 3, og det gjør smørblomst også. Og hvor er du fra?

Annonse

Hei!

3 barn - 3 fedre - bor i Møre og Romsdal. Gleder meg til å få en større familie :-) Har 2 jenter fra før (6 år og 2,5 år)og UL viste mest sannsynlig jente nå også :-)

Og jenter, fordel med volvo 240: Det ER plass til 3 barneseter i baksetet, og 2 av dem sitter da med ryggen mot kjøreretning, og den siste på pute m rygg. Oppdaga dette i går kveld. LYKKE! Så for meg utgift til ny bil jeg nå... :-)

Æsj, jeg glemte også å si at jeg er 28 år, så da er vi ca like gamle. Her går det fort i svingene... Hvis du vil ha pers kontakt med meg kan du treffe meg på enten www.aleneforeldreforeningen.no, eller www.mammnettet.com

Jeg er Taranee på begge forum, og der er det mulig å sende personlig melding. Jeg er ikke aktiv på forum på mammanett (finner ikke helt fram) men jeg har en del innlegg på aleneforeldreforeningen sine sider.

Hei og gratulere så mye!! Vil du kanskje starte klubb med meg? tvilling-alenemor forening hehe. Jaja dobbelt så tøft men også dobbelt så mye artig. Bare si ifra hvis du har lyst på kontakt, har savna noen å snakke med som er i samme situasjon, så det var på hyggelig at det faktisk fantes noen der ute i samme situasjon. Let me know, ok?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...