GoldenGirl 19.09.06 Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Jeg lurer på når dere står opp med babyen, og hvor ofte og når på dagen han/hun sover? Er det viktig å legge babyen til samme tid på dagen også? Og til slutt, hvor ofte ammer dere? Jenta mi er 3 mnd og jeg føler at jeg ikke har noe system på dagen, hun sover når hun sover liksom...
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Hadde ikke noe system når han var 3 mnd. Har egentlig ikke sånn veldig system på det nå heller, han er 7 mnd. Han våkner mellom 07.45 og 09. Han er våken i ca. 2-3 timer før han trenger en lur. Legges kl. 19 hver kveld da, det har han gjort siden han var 4 mnd. ca. Jeg ammer ikke, så det kan jeg ikke svare på : )
haater husarbeid Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Min er også tre mnd. Han sover til kl ni om morgenen, er våken et par timer før han sover igjen og så går det slag i slag utover dagen til han legger seg kl 22-23. Det er ikke noen rytme på dagsovinga ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå