Gå til innhold

hvor langt inn skal spissen på eggløsingssprøyta??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He, he. Den var god.

Neida, ingen grunn til å grue seg, det er fort gjort.

Var selv skeptisk, så min mann måtte sette den på meg. Hører også med til historien at jeg har en veldig sprøyteskrekk!!!!!

Etter at de tok ut egga mine, måtte jeg begynne på blodfortynnende inj. Klexane, den måtte jeg ta fra da og evt ut svangerskapet.

(det ble en kortvarig affære)

Den er akkurat lik den eggløsnings sprøyta.

Jeg har overlevd, så det går nok godt.

Men det er VELDIG godt når den er satt inn og du eu er ferdig med det. He,he

ja jeg skal ikke ta den selv vertfall,har aldri tatt noenting selv,hehe,livredd sprøyter!

skal bli hærlig når jeg er ferdig med den ja:)

takk for svar,greit å få vite så man ikke gjør noe feil!

lykke til videre til deg:)

Annonse

Hele skal inn :o)

Det går bedre enn du tror! Mannen min satte sprøytene på meg, da jeg ikke klarte det selv. Har ikke problemer med å sette allergisprøyte i låret, men disse som skulle i magen klarte jeg bare ikke.

Lykke til!

Hei

Jeg og min samboer har nettopp vært igjennom dette. Basert på det du sier høres det ut som om du tenkte at du skal bruke den lange sprøytespissen til å sette selve "medisinen" med. Da forstår jeg at du blir nervøs. Ikke noe harakiri :-) Hos oss var det med en lang spiss(for å blande med) og en kort spiss som skal brukes når du setter selve sprøyten. Antar det er det samme til deg? Se i bruksanvisningen.

Lykke til!

Annonse

det gikk bra ,litt vondt da men...

legen spurte sikkert to ganger i dag på uttaket om jeg var sikker på om vi hadde gjort det riktig,så jeg begynte å lure litt om vi har gjort feil....hmm...fikk vertfall ut 4 egg,litt lite,så jeg håper vertfall ett blir befrukte..

takk for svar folkens,dere er så snille:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...