Gå til innhold

Forskjell på kynnere og rier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hordan vet man at de karftige kynnerene man har hatt går over til å bli rier? Har veldg vonde kynnere nå og det går 2-5 min mellom hver.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke rier ha smertesenter øverst i magen,mens kynnere har smertesenter nederst i magen? Jeg har kun lest om dette her og vet knapt hvordan en kynner kjennes ut,så er antageligvis ikke den rette personen til å svare.... Men det var i alle fall min _teoretiske_ kunnskap,som jeg har lest meg til

Skrevet

hvor lange er de? hvis de er over 1min så er det kanskje bare kynnere... Kynnere endrer også karakter (eller roer seg/forsvinner) hvis du endrer stilling, mens rier er omtrent like sterke uansett.

Skrevet

Kynnere skal ikke være regelmessige, så om de kommer regelmessig (høres jo slik ut når du skriver at det er 2-5 min mellom hver) og de er vonde så høres det mer ut som rier..

(..hører egentlig til på 2 tri noen dager til, men lurer meg inn her innimellom likevel..) :-)

Skrevet

jeg hadde en runde med dette på fredag, det holdt på med nøyaktig 5min mellomrom i over to timer. Men etter å ha fått lagt datteren min og tatt en god varm dusj, etterfulgt av sideleie på sofaen, så ga det seg. Kynnere altså, selv om de var regelmessige.

Skrevet

Jeg ville bare svare henne som sa at rier var øverst i magen og kynnere nederst... Jeg må si jeg hadde ingenting på magen da jeg fikk gutten min. De eneste smertene jeg hadde var kraftige murringer i korsryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...