mamma for 3 skjønne gutter Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Hordan vet man at de karftige kynnerene man har hatt går over til å bli rier? Har veldg vonde kynnere nå og det går 2-5 min mellom hver.
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Skal ikke rier ha smertesenter øverst i magen,mens kynnere har smertesenter nederst i magen? Jeg har kun lest om dette her og vet knapt hvordan en kynner kjennes ut,så er antageligvis ikke den rette personen til å svare.... Men det var i alle fall min _teoretiske_ kunnskap,som jeg har lest meg til
selfangerkjerringa Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 hvor lange er de? hvis de er over 1min så er det kanskje bare kynnere... Kynnere endrer også karakter (eller roer seg/forsvinner) hvis du endrer stilling, mens rier er omtrent like sterke uansett.
frøy@ Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Kynnere skal ikke være regelmessige, så om de kommer regelmessig (høres jo slik ut når du skriver at det er 2-5 min mellom hver) og de er vonde så høres det mer ut som rier.. (..hører egentlig til på 2 tri noen dager til, men lurer meg inn her innimellom likevel..) :-)
selfangerkjerringa Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 jeg hadde en runde med dette på fredag, det holdt på med nøyaktig 5min mellomrom i over to timer. Men etter å ha fått lagt datteren min og tatt en god varm dusj, etterfulgt av sideleie på sofaen, så ga det seg. Kynnere altså, selv om de var regelmessige.
2 boys & now pink Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Jeg ville bare svare henne som sa at rier var øverst i magen og kynnere nederst... Jeg må si jeg hadde ingenting på magen da jeg fikk gutten min. De eneste smertene jeg hadde var kraftige murringer i korsryggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå