tyty Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Testa positivt i dag!! Hadde IKKJE venta det. Følte meg mykje sårare i brysta tidleg, dei to andre gongane eg var gravid (SA mars, MA august). Følt meg berre inderleg pms. Sur. Nærtakande (grin av Tv2-hjelper deg). Tenkte eg fekk eliminere vekk håpet sjølv om det er to dagar før ikm. Og der sto det "gravid". Oj.
*Troika* Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Merkelig det altså, var ikke helt forberedt jeg heller, trodde det var PMS.. Så kult!!! Gratulerer så mye, da er vi 2:-):-)))
tyty Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2006 hihi Troika. Var akkkurat innom ditt innlegg og la igjen ei helsing c",)
*Troika* Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 leste nettopp hilsingen fra degg på innlegget mitt:-) Så hyggelig å ha noen å "slå følge med "!! Gleder meg til det!
~Vimsemor~ Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Gratulerer, så utrolig hyggelig!! Kjempegøy. Er det en stim, eller? Vil være med, vil være med (IKM i morgen eller fredag, men jeg er dessverre helt sikker på at det ikke er klaff denne måneden.) Måtte le da jeg leste om å felle tårer over TV2 hjelper deg; hormoner som raser, ja. Lykke til med spiren! Varme hilsner fra
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Dette var hyggelig ) Gratulerer med positiv test og lykke til videre! Håper det går bra for dere nå!
gull-ønske Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Ja, du kan si OJ! du ty ty!! Hvilken GLEDE å oppdage en slik test. :-) Men du, har du ikke tjuv-startet litt? Trodde du hadde ikm en 10. des jeg? Jeg har ikm den 11. og siden vi avtalte å slå følge inn i 1.trimester, ber jeg dere nå instendig om å vente litt på meg. PLEASE! Det er faktisk flere av oss som gjerne slår følge med dere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (var litt rødt på papiret i går kveld (bare litte grann). Har aldri lagt merke til noe slikt før, og dette var 9. dpo. Kan jeg håpe at det var en feste-blødning? Stemmer iallefall med antall dager etter el) Akk, har jeg lov til å være litt optimistisk? Og i går kveld begynte det å sprenge mer i brystene igjen. Hmm Sender både deg og Troika mange store gratulasjons-klemmer
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 Gratulerer ! Og lykke til ! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå