Gå til innhold

Spotting, og likevel gravid???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Er det noen som har spottet rundt IKM og likevel vært gravide? Har spottet i to dager nå, kan være mens som er på vei - men knuger meg til håpet.... til det motsatte er bevist!!1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hej Anonym

 

Jag begynte med spotting på IKM dagen min, blev såååå lei mig, hade haft endel gravidsymptomer. Men så dagen efter var det liksom inget mera samt att jag var så kvalm og hade en rar feeling i kroppen, tog en gravtest og den var positiv : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg har og begynnt å spotte idag! Men bare bittelitt!!!!

Har vært kvalm hele denne uken(å kalm e någe eg aldri blir...), så hadde jo store håp for denne perioden.... Har ikm på lørdag...

Men nå ga du meg litt håp igjen..Takk!;-) Eg får vel bare krysse fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg spottet. Spottingen, som var ikke saa mye blod og brunlig, begynte noyaktig paa IKM dagen min og jeg var saa skuffet!!!!!!! Men etter tre dager med spotting og fortsatt ingen mens begynte jeg aa faa et haap - og jommen var jeg ikke gravid! Fikk inntrykk av da at det skjer med en del. Lykek til, haaper du er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

jeg spottet også.. Leeeenge. så lenge at det gikk 13 dager over ikm før jeg testet.

var jo så sikker på at mensen kom. men neida. det gjorde den ikke.

spottingen stoppet opp ei uke, og er nå kommet tilbake. er 8,3 i dag og har hatt 3 Ul på 3 dager. Nervøs, men nå vet jeg at det ikke er noe galt, og roer meg med det. så får spottingen bare forsvinne når den føler for det :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...