Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Er det noen som har erfaring med å bruke Voksi-pose i sportsdelen til Quinny? Oppdaget i går da jeg tok Voksien og sportsdelen fram at det er fempunkts-sele i Quinnyen mens Voksi-posen har tre hull. Hva gjør dere med dette? Ligger posen løst i eller lager dere ekstra hull? Føler meg litt teit her nå, så er anonym...
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har voksiposen løst oppi vognen, dvs jeg hadde det tidligere når junior var for liten til å reise seg opp osv i vognen. Nå bruker han voksiposen i barnehagen i vognen når han skal sove, og tror ikke han har på sele der, men er ikke sikker...
Mammen til Nurket Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Har hatt samme spørsmålet jeg! Når snuppa var 10mnd så hadde jeg ikke sele på i posen, men snørte den sammen og la "klaffen "uten på bøylen og knyttet den liksom inn . I år sha jeg fått tips om å gå til en sy dame og få henne til å lage hull til 5punkt selen. Ellere så nevnte de på Babyshoop Oslo at det gikk an å feste løse seler på...
2 herlige gutter ;-) Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 hei! får du ikke delt den delen av selen armen skal inn i - i to? sånn at du får den ene delen inn i det ene hullet på siden, og den øverste delen "over"/på oversiden av voksien? det gjør jeg på vår vogn, teutonia s3. har hatt quinny comfort også, men tror vi kjøpte den så seint på våren at vi ikke brukte pose i den, men husker ikke helt...
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Det skal jeg prøve. Takk for alle gode svar! Var redd jeg ikke skulle få brukt den jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå