Gå til innhold

Hode løst igjen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg skjønner deg så inderlig godt, Popkind. Jeg var helt overbevist om at legen min sa at hodet var festet på kontroll i går,men så skrev han HB på skjemaet. Ringte i morges og det stemte det han hadde skrevet, hodet er ikke festet skikkelig ennå. Sikkert derfor jeg sitter her like feit som ved termin... "trøsten" er jo at det liksom ikke skal ha noe å si, men jeg er jo 5 dager på overtid så jeg tenker at det kanskje har noe å si likevel...pessimistisk nå ja!

Jeg er også sur på overtid ;((((

Skal få time hos jordmor til stripping (får gjøre så vondt det gjør), enda jeg aldri selv hadde trodd jeg skulle etterspørre det!!

Dessuten ringte jeg jordmor, som sa at hvis vannet gikk nå så MÅTTE jeg legge meg ned!!!!! Har liksom ikke lyst at vannet skal fosse hvis jeg er ute på et senter for å prøve å få tiden til å ga, heller......... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Får så forskjellige svar overalt også, synes jeg..... Men jeg velger å stole på jordmoren!

Det er kanskje fordi du har født før Popkind. Selv om du er som førstegangs å regne! :-)

Jeg fikk beskjed på Ahus om at jeg ikke trengte å legge meg ned ved vannavgang. Siden jeg er førstegangs er det veldig små sjanser for at evt. navlestreng skal komme ut og i klem (som jeg har skjønt er hoved"problemet") Men hvis jeg hadde født før måtte jeg legge meg ned da bekkenet var videre eller noe sånt?? Mer modent eller? Husker F*** ikke.

Hm, var slik hos meg også tidligere, fått beskjed om at hodet var festet, men så fikk jeg kontra beskjed nesten gang. Tror ikke det kan løsne? Men av og til tar de feil og tror det er festet. Er så liten forskjell på festet og knapt festet... Men er ikke sikker. Uansett kan du godt gå i fødsel selv om det ikke er helt festet. Og du er vel 2. gangs? :)

Jeg har fått beskjed om å ringe føden, fortelle hvordan fargen er å vannet og er alt ok kan jeg tasse rundt. Er det avføring fra babyen i vannet og det er misfarget så ville de på Ahus fortelle meg hva jeg skulle gjøre. Men i utgangspunktet trengte jeg ikke å legge meg rett ned.

Annonse

Og angående det å legge seg ned om vannet går, Skjønner ikke hvorfor noen fortsatt sier det. Er ikke nødvendig. En skal rett inn til føden for sjekk men kan godt sette seg i en drosje eller priv. bil inn. Trenger absolutt ikke ligge, bare holde seg litt mer i ro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...