Babyboy Høygravid Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Hei alle sammen !! I går hadde jeg eggløsning...Hadde sex igår...idag kjenner jeg også stikking nederst i magen...Ubehagelig...Har hatt sex siden fredagen til å med i går..Tar folat...Også slimløsend hostedaft..kan det være store muligheter for at jeg kan ha blitt gravid??
micro Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 hva hjelper slimløsende hostesaft for, aldri hørt om
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 SLiMLØSENDE =) At slimet i livmor bli tynnere og mer mottagelig for spermen og egget... =)
micro Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 hmm ja men drikker du det eller heller du det inn i kjeden hehe, sorry hørtes rart ut hehe
Babyboy Høygravid Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2006 ehh..Mått flir no ja men, drikk d ja:D
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #8 Skrevet 6. desember 2006 hihi, du drikker det ja... ikke visste jeg at det skulle funke i skjeden, men er så mange har anbefalt meg det ;-)
Kick80 Skrevet 6. desember 2006 #9 Skrevet 6. desember 2006 Er du sikker på at du hadde EL i går, og at det ikke er EL-smerter du har i dag? Tror ikke det er så vanlig å kjenne noe dagen etter EL. Egget er jo ikke befruktet enda. Og det fester seg ikke før om en ukes tid. Da først er det vanlig å kanskje kjenne symptomer. Det kan godt være at du er gravid, men jeg tror ikke det har sammenheng med magesmertene dine. Det kan derimot være EL du kjenner, eller at det stikker i musklene etter samleiet. Det er også nokså vanlig.
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #10 Skrevet 6. desember 2006 Jeg tror også det bare er eggløsningssmerter... og ikke noe annet enda... Tar vel rundt 4-5 dager til egget fester seg i livmora...
micro Skrevet 6. desember 2006 #11 Skrevet 6. desember 2006 jeg har nå fåftt slimløsende for bronkitt kan det hjelpe også hhehe, rare greier, jeg lo selv da jeg spurte om det men man vet jo aldri disse dager hehe. har jo fått slike skrittellere på jobben men jeg lurer egentlig hvor i skrittet den skal hehe
Babyboy Høygravid Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 6. desember 2006 hehe ok...Kjenne når jeg har eggløsning..tru meg:D
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #13 Skrevet 6. desember 2006 hihihi, sååå bra =) =) Slimløsende hostesaft skal du ikke drikke dagen etter eggløsning og utover mot mensen, for da blir slimet altfor tynt visstnok =)
Babyboy Høygravid Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #14 Skrevet 6. desember 2006 Veit d:D) bli arti å sjå no om d funke:)Foresten...katta ska ha kattunga å...det har vært perfekt om e å ha blitt gravid no da:)
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #15 Skrevet 6. desember 2006 Hihi, så kos da. Hmm... Har ikke sett så mye av deg før, vil du fortelle litt om deg selv?? Hvor du bor, navn (hvis du vil), alder, gift/samboer, osv?? klemm
Babyboy Høygravid Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #16 Skrevet 6. desember 2006 Hmm...Nope...kanj godt henj du ikke har gjort d ja...hehe...hmm...Bor utafor tr.heim...Hete da silje oxo har e samboer...vært det i halvt år ca...Vi har vært i lag i over et og et halvt år...Blir 18 4 juledag... Hjemmeværende fortiden..ingen barn enda...men har prøvd lenge:) Elsker barn:)
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #17 Skrevet 6. desember 2006 Jeg heter da Laila, er 19.5 og har prøvd siden slutten av august... Kommer ikke langt fra Dombås, så du vet kanskje hvor det er. Jeg og min sambo har vært ilag i 2.5 år, og forlovet oss i jula ifjor. Går for tiden på høyskole i Volda, barnevernspedagog, men trives ikke her, så jeg kommer nok til å slutte...
micro Skrevet 6. desember 2006 #18 Skrevet 6. desember 2006 jeg er førskolelærer og trives masse, denne tiden før jul er det beste. selv om ikke dere har spurt så svarer jeg hehe. men er gift og heter gro heidi, bor i hønefoss jeg da er 26 år. elsker barn jeg også. driver barnekor og greier
Babyboy Høygravid Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #19 Skrevet 6. desember 2006 Okei...Dombås veit e korr e ja...Der æ bor hete for soknedal...Ligg mellom støren å berkåk..viss du veit korr d e hæn...Går aftenskolen æ da...Barne og undom...jikk egentlig hjelpeplein men så fant e ut att e ikke villa jobbe turnus:) d gidd æ itj
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #20 Skrevet 6. desember 2006 Soknedalen vet jeg hvor er ja... synes det ser så skummelt og forlatt ut der... ikke det at dombås er noe bedre, hihihihi... Bare å svare oss det micro ;-) koselig det!
Babyboy Høygravid Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #21 Skrevet 6. desember 2006 Hehe...Skummelt å forlatt? heheh..Bor i det grønne store bygget rett ovenfor bakeriet:)
micro Skrevet 6. desember 2006 #22 Skrevet 6. desember 2006 jo takk bare hyggelig koselig å vite litt om dere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå