Gå til innhold

Asker, Røyken, Heggedal og omegn!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Håper alt er bra med dere alle i førjulstiden!

Jeg er endelig ferdig med det værste eksamnspresset og er klar for å komme meg en tur ut! Også må jeg jo innrømme at jeg er veldig spent på å møte dere! Har ingen andre gravide venner så det blir fint å treffe noen i samme situasjon!!

Hva med en kveld i neste uke?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7366141-asker-r%C3%B8yken-heggedal-og-omegn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hei,

Alt er bra her i gården. Så deilig å være ferdig med det værste eksamenspresset da...Da kan man begynne å glede seg til jul.... :) Jeg har heller ingen andre gravide venner, så hadde vært koselig å treffes. Jeg kan treffes onsdag, torsdag eller fredag kveld i neste uke. Jeg bor selv i Heggedal. Hvor vi treffes spiller i grunn ingen rolle for meg. Er ikke superkjent, men Asker han jo en del kafeer om det er av interesse...? :)

Hva med torsdag? Har eksamen fra fredag-mandag nemlig... :o(

Jeg kan både dag og kveld.

Intermezzo på Trekanten er jo et alternativ, men tror de har spiseplikt. Ellers har vi jo Misto eller Baracoa nede på torget...

Hei igjen,

Torsdag passer fint. Jeg er sykemeldt for tiden, så for meg passer også dagtid. Men kan jo kanskje avtale det nærmere med tanke om noen flere vil henge seg på og hva som eventuelt passer for de? :) Kan godt spise litt jeg, for jeg er alltid sulten fortiden...he he, så Intermezzo høres jo greit ut. Det vet jeg til og med hvor er :) Men for all del, er åpen for alt jeg :) Gleder meg til å møtes. Skal bli morsomt å møte noen fra nærområdet som også venter barn nå :)

Bor du i Heggedal du også?

Kan jo kanskje avtale tid og sted til tirsdag/onsdag. Da ser vi også om det bare blir oss to eller om flere vil være med?

Ha en god helg!

Hei. Jeg hører egentlig til på aprilklubben. Tenkte jeg skulle titte inn her etter at sitronelle var innom aprilklubben. Har termin 24 april, så sjansen for at det kan bli et maibarn er jo stor. Ha en del fri på dagen, får svangerskapspenger, og kunne gjerne tenke meg å bli med på treff torsdag, hvis det er greit for dere. Er 29 år og er førstegangsfødene. Kjenner ikke så mange andre gravide i nærområdet så det hadde vært kjekt å bli kjent med fler. Bor foresten ved Ikea.

Hei hei!

Sitter midt i en helgeeksamen og lengter etter å se slutten! :o)

Hvis det passer for dere å møtes på dagtid er det jo helt supert! Er egentlig litt opptatt med oppussing på kveldene. Hva med en lunsj på Intermezzo på torsdag da? Kl 11 feks? Eller 12??

Aprilsmurfen er selvfølgelig velkommen! Jo fler jo bedre!! :o)

Jeg bor i Heggedal og er 28. Har en liten gutt på 13 mnd fra før så jeg har nok å henge fingrene i! :o)

Annonse

Hei Aprilsmurfen og Marlin :)

Dette blir koselig! Passer fint kl. 12 for min del :) Gleder meg allerede :) Jeg er førstegangsfødende og 28 år. Lykke til med eksamen Marlin, og så bra at du ville være med Aprilsmurfen :) Jo fler jo bedre! :)

Hei!

Jeg kan ikke på onsdagen, men tirsdag og fredag passer, hvis torsdagen ikke går. KL 12 på dagen passer helt fint alle de tre dagene. Nå sniker jo jeg meg med, så dere får finne ut hva som passer best for dere. Lykke til med eksamen Marlin.

Hei,

Så ikke dette om tirsdag (som er i dag) før i dag jeg da... :) Vet ikke om det ble noe av? Men hvis ikke så foreslår jeg at vi møtes i neste uke. Alle dager passer for meg da, så bare bestem noe så tropper jeg opp :) I morgen, onsdag, passer det ikke for da skal jeg til legen m.m og høre hjertelyd osv... :) Gleder meg til det. Alltid like koselig og betryggende hver gang :) Da håper jeg vi sees snart!

Hilsen,

Sitronelle :)

Det ble ikke noe av, jeg så heller ikke at noen andre kunne i dag, men hadde vært koselig å treffes neste uke. Kan som jeg nevnte over kun tirsdagen og onsdagen. Skal til legen selv i morgen, gleder meg masse :o) kos deg. Så hadde det vært kjekt å få til noe neste uke :o)

Annonse

Heisann jenter!

Jeg skal til fysioterapaut i morgen jeg da... Ville heller hørt hjertelyd enn å få bekkenløsningsbehandling... :o( Har bare hørt hjertet 1 gang, og syns det er lite... Sist fikk jeg høre hver mnd!

Hadde vært hyggelig å fått til et treff i nese uke! Bortsett fra eksamen på mandag (ALLER SISTE!!!) har jeg ingen planer før fredag, da er det den etterlengtede ultralyden som står for tur! Ser Aprilsmurfen bare kan, tirsdag eller onsdag det går fint for meg begge dagene!

Hei,

Skal vi si tirsdag neste uke da, kl. 12 på Intermezzo? Lykke til med eksamen og ultralyd. Var selv på den i forrige uke, og det var stas :) Har begynt å kjenne små forsiktige spark, men ikke mye. Bare to-tre gjerne når jeg har lagt meg om kvelden. Rart :) Så får jeg håpe vi får høre den fine hjertelyden i morgen begge to, Aprilsmurfen :)

Tirsdag neste uke kl 12 høres bra ut :o) Er det vbanskelig å finne Intermezzo? ligger det i Asker? Er ikke så kjent der, men er vel lett å finne frem. Jeg får nok ikke høre hjertelyden, har bare gjordt det en gang. Legen min harr ul apperat, så pleier å se hjerte dunke, skulle gjerne hørt det :o(. Blir spennende å se lillegutten igjen da :o). Er det ikke kjekt når man kjenner liv, blir helt i hundre jeg da. Gleder meg til de blir enda kraftigere og hele magen vibrerer :o) Lykke til med eksamen og kos deg masse på ultralyden.

Da blir det tirsdag!

Intermezzo ligger i 2 etg på Trekanten kjøpesenter i Asker og er veldig lett å finne! Jeg skal ikke på ul før neste fredag, så jeg treffer dere før det! Heldig dere er som har vært!

Kjenner små spark jeg også, men er jo 2 gangs, så da kjenner man det ofte fortere. :o) Sees tirsdag! Ha en fin uke så lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...