Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har bestilt rosa tapet å greier, men jeg tenker på om det kanskje ikke blir jente alikevell da. Det er litt kjipt...
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Jeg skal ha en hylle og en kommode på barnerommet,slik at babyen har en plass å ha sine ting.. Senga blir jo stående på vårt rom en stund da.. ellers ikke noe store greier på hans rom enda
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har malt og pussa opp (Bilder på albumet mitt *stolt*) Men har gjort det i kjønnsnøytrale farger da. Her skal alt være klart
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Hadde det klart i sommer jeg:-) Ville at malings lukter og gasser skulle være 100% vekk.. Har nøytrale fine farger på rommet, kan heller kjøpe rosa eller blått sengetøy ol. når vi vet kjønn (altså når nurket kommer ut:-) )
Solsikkemor Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 rommet står klart siden jeg bare har et soveromm ble det et barnerom + min seng.. lysegrønen vegger, himmelblått tak og olebrum som dekor.. passer til både gutt og jente! kjempe koselig!! bare 22 dager igjen nå, da må jo alt vøre ferdig!
Mille-k Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Denne gangen har vi ikke barnerom. Bor i en leilighet med to soverom. Babyen skal ligge hos oss til hun sover bra om natten, da er det inn på storebrors rom. Hans rom har tre vegger i magnolia (hvit..) og en i turkis. En jente som kommer denne gangen, men det bryr jeg meg ikke om fargene er mer "guttete". Sønnen vår fikk rom for seg selv da han var 7 mnd, da var det lysegult. Vi malte det som det er nå senere..
En liiiten til. Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Kjempefint rom Petunia,du er kjempeflink jo!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå