Gå til innhold

Hvor mange skal ha babyrommet ferdig og klart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt rosa tapet å greier, men jeg tenker på om det kanskje ikke blir jente alikevell da. Det er litt kjipt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha en hylle og en kommode på barnerommet,slik at babyen har en plass å ha sine ting.. Senga blir jo stående på vårt rom en stund da.. :) ellers ikke noe store greier på hans rom enda :)

Skrevet

Jeg har malt og pussa opp (Bilder på albumet mitt :P *stolt*) Men har gjort det i kjønnsnøytrale farger da. Her skal alt være klart :)

Skrevet

Hadde det klart i sommer jeg:-) Ville at malings lukter og gasser skulle være 100% vekk.. Har nøytrale fine farger på rommet, kan heller kjøpe rosa eller blått sengetøy ol. når vi vet kjønn (altså når nurket kommer ut:-) )

Skrevet

rommet står klart siden jeg bare har et soveromm ble det et barnerom + min seng.. lysegrønen vegger, himmelblått tak og olebrum som dekor.. passer til både gutt og jente!:) kjempe koselig!! bare 22 dager igjen nå, da må jo alt vøre ferdig!

Skrevet

Denne gangen har vi ikke barnerom. Bor i en leilighet med to soverom. Babyen skal ligge hos oss til hun sover bra om natten, da er det inn på storebrors rom. Hans rom har tre vegger i magnolia (hvit..) og en i turkis. En jente som kommer denne gangen, men det bryr jeg meg ikke om fargene er mer "guttete". Sønnen vår fikk rom for seg selv da han var 7 mnd, da var det lysegult. Vi malte det som det er nå senere..

Skrevet

Kjempefint rom Petunia,du er kjempeflink jo!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...