Gå til innhold

Vi får gutt nr 3 :O)

Hannahg

Anbefalte innlegg

Var på Ul i dag, og jordmor kunne ganske sikkert si at vi får en liten gutt til. Var kjempegodt å få vite det, for presset utenfra er værre en det jeg føler selv. Alle forventer at man skal få en jente...derfor var det deilig å vite å kunne si at, nei vi får en liten gutt til :o)

MEN jeg skal ikke benekte at det ikke hadde vært gøy om det ble en liten jente. Alle jenter ønsker seg det.

Men jeg elsker de to små guttene jeg har, og den neste vil bli elsket akkurat like høyt.

Men tror vel alle som opplever å få samme kjønn tre ganger egentlig har et lite ønske om et av det motsatte. Men nå er det stopp. Jeg skal kose meg med det jeg har..meg og gutta :o)

Fortsetter under...

Kjære deg!!

GRATULERER så mye.

Jeg har også to gutter fra før, men ikke vært på UL enda. Jeg har et lite håp om at det denne gangen kanskje kommer en jente, men jeg har en veldig guttefølelse. Akkurat som deg føler jeg at alle rundt meg forventer at denne gangen må det jo bli en jente.

Nesten jeg begynte å gråte litt da jeg leste innlegget ditt. Tenk, du får være mamma til tre kjekke gutter. Så bra , og de vil få så mye glede av hverandre. Tenk deg når disse guttene blir store voksne menn, så spennende!!!

Gratulerer igjen, kjære deg!!!

Det er kjempe kjekt å være guttemamma.

Jeg føler sterkt det går denne veien for meg også.

All lykke til deg og dine!!!

Klem fra meg

Gratulerer så mye!

Alle har vel et ønske om begge kjønn, men til syvende og sist spiller det ingen rolle.

Tenk hvor kjekt det er for guttene dine! Mye kjekkere med bror enn søster : )

Kom til å tenke på en snutt i en episode av "America`s funniest home video`s". Jeg holdt på å le meg ihel. Mammen og pappen hadde en rolig "samtale" med sine to sønner på ca 3 år. Sønnene visste de skulle bli storebrødre, og foreldrene fortalte at de denne dagen hadde vært og tatt bilde av babyen på sykehuset. "Og vet dere hva, dere skal få ei lita søster", sa mammen. Den ene gutten brast i gråt, og ropte, "Neeeeei, jeg vil ikke ha noen søster"!!! Mammen spurte derfor den andre sønnen om ikke han ble glad for at det ble ei jente. "Nei", var svaret, som nesten ble overdøvet av gråten til broren ved siden av : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...