shanghaimoon Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Jenta mi på 1 år har begynt og besvime når hun skriker. Første gangen dette sjedde, så satte jeg hun kun på gulvet, og der begynner hun og gråte, og trekker ikke puste i det hele tatt, sikkert en 5-10 sek. Så ble hun mørkeblå i ansiktet og rundt munnen (på leppene) og je prøver og avlede og blåse i ansiktet, men til ingen nytte. trakk pusten 1 gang, så ble hun borte, helt livløs i en 3 sek. så åpnet hun øynene og gispet etter luft. Dette er to dager siden. nå skjedde det igjen istad, jeg prøvde og avlede for og få henne til og trekke pusten, men nei.. blå i ansiktet og så plutselig var hun vekk. våknet og er heeelt i ørska.. noen fler som har det sånn? det er ikke særlig morsomt når dette sjer..
Expat Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 http://www.dinbaby.com/dinbaby_site/innhold/tema/f_rstehjelp/barn_som_skriker_seg_bort_affektkramper Les her! Ikke uvanlig dette her, og ikke noe gøy! Noen sier at hvis man blåser dem i ansiktet må de trekke pusten, verdt et forsøk!
sept. Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Det gjør jenta mi også. hun har gjort det siden hun ble født, mer eller mindre i perioder, det er heldigvis ikke så veldig ofte nå- hun er 15 mnd. Jeg har snakket med flere leger om dette, de har sagt at det ikke er noe man kan gjøre noe med desverre- men de vokser det fra seg! Jeg forstår godt det ikke er særlig morsomt når det skjer, det synes jeg heller ikke, men jeg har begynt å bli litt vant til det nå. er bare oppmerksom på å holde henne når hun begynner å gråte, i tilfelle hun besvimer, så hun ikke faller. Jeg bekymret meg veldig da hun skulle begynne i barnehage, for jeg var så redd det skulle skje der, men det har heldigvis ikke skjedd en eneste gang enda! Vi får håpe de snart vokser det fra seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå