Gå til innhold

gravid med fjerdemann!!

Gjest

Anbefalte innlegg

Hallo.. da var nok en uke godt igang...

Jeg jobber 4 dager i uka nå og det er deilig...

Merker at jeg må ta det litt roligere enn før men det går helt greit.

Har begynt å merke litt til ryggen.. hatt bekkenløsning med de to andre også.. så slipper vel ikke unna... Har allerede bestilt time til behandling så jeg kan holde det i sjakk å jobbe lengst mulig...

Ellers er alt bra her.. minstejenta ble skrevet inn på skolen i dag og det var stas kan du tro... blir liksom så store da...

Hvordan er det med deg og din form? håper du er mye bedre nå og at du har en grei hverdag om dagen...

Har du kjent no liv enda? jeg har kjent det så vidt en liten stund men syns det blir mer og mer stille jeg da... prøver å ikke bekymre meg over det.. er jo ikke mer enn i 17 uke da..

Snakkes igjen snart.. ha en fin kveld

Fortsetter under...

Hei!

I de siste dagene har jeg vært dårligere igjen. Kvalmen kom tilbake, og jeg må innrømme at jeg ble litt motløs. Man forventer liksom at man plutselig skal bli bedre når man er 12 uker :)

I dag har jeg derimot vært bedre igjen, og har til og med vært på et kjøpesenter. Kikket også på vogn. Har egentlig tenkt å bruke den sammen kombivognen som jeg brukte til de andre tre, men den er ganske sliten, og man har jo lyst på noe nytt også:)

Jeg får se...

Nå nærmer det seg ordinær ul til deg. Det blir jo morsomt. Kanskje dere får se hvilket kjønn det blir også da?

Lykke til!

Hei hei... da nærmer det seg helg igjen... syns ukene bare flyr avgårde jeg da.. gjør ikke no akkurat

I dag har jeg hatt fri fra jobben.. jobber fire dager i uka nå og det er passe.. deilig å slappe av en dag..

Så innmari kjedelig at du har blitt dårligere igjen.. er det mulig da...

Trodde når de 12 ukene var passert så skulle formen bli bedre..

Har du prøvd akupunktur? har hørt om mange som har prøvd det mot kvalme og blitt helt fine i løpet av 3 og 4 behandlinger...

Det som er mest slitsomt er vel den følelsen av å ikke strekke til...

Så lenge det er tre til med i bildet så er det ikke alltid så lett å bare tenke på seg selv...

Håper du har en fantastisk mann da som støtter deg og hjelper deg i denne tiden... det hadde jeg og det var så deilig.. ikke minst for jentene..

Går nok snart over får vi håpe.. får du i deg mat?

Ser jo at du hadde en fin dag hvor du var ute og shoppet... godt at du har sånne dager innimellom da..

Vi skal på ul 13 februar og da er vi så å si halvveis... håper på å kunne få se kjønnet da..

Var hos jm på kontroll i går og alt var i skjønneste orden.. fikk høre hjertelyden og det var deilig..

Hadde legt på meg 2 kg siden 7 desember så var godt fornøyd med det.. la på meg 30 sist gang og håper på å slippe det nå..

God bedring til deg og håper du kommer deg skikkelig på bena snart..

vi snakkes..

Hei!

Da er det helg, og jeg har akkuart vært med ungene i bygdebassenget og biblioteket. Som du skjønner, så er formen bedre igjen i dag. Var hos legen på første kontroll på torsdag (13+1). Fikk da høre hjertelyden for første gang. Det var deilig! Var innom jordmor, og hun ville utvide hjemmeperioden min, så foreløpig ser det ut som om jeg blir hjemme til over vinterferien (uke 9). Kan jo hende jeg starter tidligere, da.

Har vært full snøstorm her i dag, så har holdt oss inne etter at vi kom hjem. Ser ut som om det kanskje roer seg litt nå, så jeg håper vi kommer oss en tur ut.

Mannen min har influensa i helga, så det er bra jeg er i bedre form. Ellers så er han ganske flink til å hjelpe til , heldigvis.

I og med at jeg var på den første kontrollen nå, så vet jeg ikke når jeg skal på UL, men det blir vel i månedsskiftet feb/mars, tenker jeg. Gleder meg til det, og håper vi får vite kjønnet. Gleder meg.

Hurra... vi var på ul i går og nå kommer det en liten gutt...

Kjempestas.... var så deilig å se han.. tok tommelen i munnen og hoppet rundt inni der...

Fikk se alt på storskjerm og jm var utrolig flink til å forklare.. alt så bra ut hvertfall... var ikke tvil om at det var en gutt heller... så det ganske klart..

Ellers? alt bra med deg?? hvordan er formen?

Her begynner vi å bli litt syke alle mann stort sett.. minstejenta hoster og hoster.. største er hjemme fra skolen med feber, vondt i hodet og halsen.. jeg begynner å bli syk.. uff.. hadde håpet vi skulle slippe unna

jeg da..

Snøen som endelig kom hit regner bort i dag... kjedelig... men men

Koser meg med bildene av lillegutt da... fikk med 10 bilder hjem.. så fine...

Vi snakkes senere.. ha en fin dag

Så morsomt med gutt nå da!! Det er stas å se at de virkelig har et eget liv der inne!

Her har jeg hatt noen dårlige dager, og jeg blir hjemme noen uker til . I dag har jeg hatt en fin dag, derimot. Ordnet meg kort på et treningssenter i dag, og fikk rørt meg litt. Det er så deilig etter to måneder på sofaen!

Håper det holder seg sånn!!

Møtte på en elev i går, og han gråt da han så meg, og sa han savnet meg. Det er litt vondt. (han er litt "annerledes", da). Men, jeg klarer nå å slappe av litt mer, og det er vel mer eller mindre bestemt at jeg ikke fortsetter som kontaktlærer når jeg starter på igjen.

På søndag skal vi se på et hus lenger oppi bakken her. Det blir spennende. Vi har nok plass her også, men det er en del ting vi ønsker å forandre på, så før vi evt. beg. på det, så må vi se på det huset (mannen min har ønsket seg det huset i mange år:)

Så helgen blir spennende!

Vi snakkes!

Annonse

Hallo.. da er det helg igjen.. ukene bare flyr avgårde..

Her er vi syke allemann bortsett fra samboern..

Forkjølet feber og vont i hue.. får håpe det går fort over igjen.

Så dere skal se på hus dere... spennende...

Så kjedelig at formen din er så opp og ned da.. kommer til å bli veldig snill når han/hun kommer ut da vet du..

Riktig god helg til dere alle.. snakkes senere

Hei,igjen!

Da er det en del ting som har skjedd siden sist. I går vant vi budrunden på et hus lenger oppi gata her. Det er en del større, har bedre planløsning og har sokkelutleie. Det blir kjempemoro!

Eneste "problemet" er at overtagelsen ikke er før 15.juli, og med min termin på 3.aug(foreløpig), så ser jeg for meg en ganske slitsom sommer. I tillegg har jeg aldri gått til termin...

JEg har bestemt meg for å begynne å pakke ned alle ting vi ikke trenger så fort som mulig, slik at jeg har fått vekk noe før jeg blir altfor stor.

Ellers så er formen blitt mye bedre, og jeg har til og med begynt å trene - uten å bli dårlig etterpå! Det er så deilig!

Vi snakkes!

Hallo... da var det noen dager siden sist..

Her har vi vært forkjølet og syke... kjedelig men over nå.. for denne gang..

I morgen skal vi på ordinær ul blir spennende å få eksakt dato selvom vi vet det nesten helt sikkert...

Har vokst masse og det sparker som bare det nå.. det kjennes også veldig godt på utsiden.. deilig for pappan det...

Ellers er formen bra.. har begynt å få skikkelige kynnere.. syns de er vondere enn ved forrige gang men det er kanskje vanlig??

Legen syns det var litt tidlig men ifølge jm er det ikke noe unormalt..

Er jo halvveis om en kort uke.. syns tida går ganske fort jeg nå.. sikkert fordi jeg er på jobb...

Hvordan er det med deg?? er du i jobb igjen?? fått pakket ned no enda?? håper formen er bra....

Vi snakkes senere... god klem

Hei!

Hvordan gikk det på ul? Hva ble den endelige terminen?

Huset er fullt av rot, så pakkingen er begynt. Jeg har ikke begynt på jobb enda, men starter etter vinterferien. Blir egentlig litt deilig...

Jeg har også såvidt kjent liv nå, og magen vokser stadig.

I og med at det er sistemann, så prøver jeg å nyte hver dag, og ikke bare gå å glede meg til senere i sv.skapet.

Håper det fortsatt går bra med deg!

Hallo... endelig termin ble 11 juli så den ble ikke forskjøvet noe... så lenge det er prøverør vet vi jo tidspunkt for befruktning også.. er 19 uker nå...

Er ikke så veldig stor forskjell på oss da... er vel bare 3 uker ca??

Når skal dere på ul igjen? deilig å kjenne liv da...

Blir nok deilig å begynne på jobb igjen.. tida går liksom litt fortere da.. men som du sier så er det greit å kunne kose seg også.. blir nok sistemann her og.. Hvis det ikke skulle skje et "arb.uhell" noe som er lite sannsynlig i vår situasjon.. men men tiden får vise..

Jentene har stått så mye på ski i det siste.. skulle ønske jeg også kunne herje litt i snøen.. Har begynt på fysikalsk behandling en dag i uka pga bekkenløsning.. Hadde det med de to andre også så prøver å holde det i sjakk slik at jeg kan jobbe lengst mulig.. jobber 80 prosent nå og det er helt ypperlig!!

Så spennende med pakking da.. selvom det er slitsomt å finne fram alt man egentlig tar vare på og aldri bruker.. får benytte anledningen til å kaste det som kan kastes.. gjorde vi når vi flytta for 1 år siden.. nå begynner det å hope seg opp igjen... får ta et røsk etterhvert..

Ha en fortsatt fin kveld så snakkes vi senere..

Hei!

Da har vi jobbet i dag også, og fått ryddet og bært ut masse ubrukelige ting. Er egentlig litt deilig. Slipper å gjøre alt i juni.

I dag venter vi besøk fra Svelvik (svoger, svigerinne + tre barn), så det blir nok livlig her, ja! Måtte bare rydde litt da!

I går hadde mannen min og jeg en kveld helt alene. Var i byen og spiste før vi møtte kolleger av meg på lønningspils. Fikk en lang morgen i dag, i og med at alle ungene lå borte. Herlig!!

Vi skal på ul den 1.mars, og da er faktisk svigers her, så jeg har invitert svigermor med. Hun er helsesøster selv, og har aldri vært på ul før, så hun gleder seg veldig!! Er litt koselig da.

Ha en fin helg!

Hallo.. da har nok en uke rast avgårde...

Har jobbet masse den uka her så er litt småsliten i kroppen nå...

Hatt fri i dag da så det har vært deilig...

Ellers er den lille krabaten her veldig aktiv om dagen.. kjenner det godt på utsiden og ser det veldig godt også.. han hikker mye..

Er så deilig da.. hvordan er det med deg?

Skal du begynne å jobbe igjen? eller har du begynt kanskje.. nå er det bare dager igjen til ul også det blir kjempespennende...

Skjønner godt at svigers gleder seg til å bli med for det er jo bare så stort da..

Håper alt er bra ellers og at pakking går unna..

Eldste jenta er på vinterferie i tr.heim og skal fly hjem alene på søndag.... det blir spennende det.. går nok helt sikkert bra...

Ha en god helg også snakkes vi senere.

Annonse

Kjære deg... uff vet ikke hva jeg skal si jeg annet enn at det var forferdelig trist.... ble skikkelig lei meg jeg nå... har ikke ord..

Håper du får svar på hvorfor og hva som skjedde...

Dette var ufattelig trist..... håper du kommer tilbake hit så fort som mulig....

Sender deg mange trøsteklemmer og håper du klarer å komme deg fort videre....

Håper vi snakkes igjen.... god klem

Hei!

Jeg slettet egentlig profilen min i helge, men jeg angret meg, og opprettet en ny (snart4barn?).

Her i huset går det litt trått. Det har vært noen tunge dager - særlig kvelder når jeg er alene , og egentlig skal sove. I tillegg fikk jeg melkespreng i går, og da gikk jeg rett i kjelleren igjen. De hadde ikke forventet det på sykehuset, derfor fikk jeg ikke medisiner for å hindre melkespreng med en gang. Mannen min drar på sykehuset nå for å hente medisiner til meg. Han har vært hjemme med meg i dag, og skal også være det i morgen. Det er veldig deilig å ikke være alene, det er da det er tøffest.

Jeg bare håper syklusen kommer i gang fort igjen, slik at vi kan prøve igjen. håper det går bedre da.

Lykke til videre i sv.skapet! Jeg skal prøve å følge med deg.

du kan godt gå inn på det nye nicket mitt og send meg en melding en gang i blant.

Jeg kommer nok til å holde meg litt inne på "Bli gravid". Det er litt tøft å surfe på de andre forumene.

Vi snakkes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...